Shortyboy Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei. Skal ha nytt skjermkort for igjen å spille gjennom Vietcong igjen for å se forskjellen......For ett spill!!!!! Nok om d,tenkt på dette flere uker nå og har ikke klart å bestemme meg. Hva skal jeg velge. Sapphire Radeon 9700 PRO 128 MB ELLER Hercules 3D Prophet 9700 PRO 128 MB ELLER Gainward GeForce4 Ti4800SE 128 MB Hva er best?Noen som har kanskje prøvd alle?Radeon eller Gforce?? Har også hørt at den fx brikken suger gigtime. Shorty Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 sapphire 9700 se deg litt omkring før du poster, blir sinnsykt lei av å få disse spørsmålene. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Enig der. Og radeon er overlegent, sad but true. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hmm... Radeon.... eller Geforce.... det var en helt ny spørsmålstilling. Lurer på hvorfor ingen har lurt (og postet noe) om det før... !!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hercules 9700pro!!! Geforce TI4800 er 4200 med 8x Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 sapphire 9700pro...ikke gadd å sløse penger på hercules..GeForce 4800=ÆSJ!!kansje du bør vente på radeon 9800/pro??? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 de to Radeon 9700pro kortene har vel lik ytelse... Men hercules sitt har større bundle, og det har Ram-heatsinks - ikke det at det har noen effekt, men det ser kult ut Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hvis noen syns at dette er en unødvendig post så for all del,,,,ikke skriv noe da.Dere må ikke svare på alt vet dere. Skal i fremtiden selvfølgelig sjekke alt før jeg spør ett spørsmål.Alt alle spør om er en eller annen plass blitt diskutert før men man hører så mangt. Takker for svarene og d blir nok S 9700 pro.Kanskje vente på 9800 for å få ned prisen på 9700. Skal huske på serchen neste gang. Shorty Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 de to Radeon 9700pro kortene har vel lik ytelse... Men hercules sitt har større bundle, og det har Ram-heatsinks - ikke det at det har noen effekt, men det ser kult ut ...Sapphire har best bildekvalitet Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Gecco?? Sapphire har best billedkvalitet? lol? Som julepynt sa, det er samme Gfx brikke, R300. Eneste forskjellen er at Hercules har tweaket litt på layouten på kortet - med tanke på viften og ram-heatsinks osv. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Leser at viften er en pinglevifte.Det er mulig å bytte denne ike sant??? Shorty Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Leser at viften er en pinglevifte.Det er mulig å bytte denne ike sant??? Shorty Ja, det skulle man tro... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tv-out'n på Geforce suger big time Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hercules er det beste, de har bedre drivere og er klokket noe raskere Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ehh? samme brikke.... nå vet jeg ikke om dette stemmer, men kvaliteten på kortene kan variere selv om de er basert på samme brikke. dette har med hvilke filtre osv som blir brukt Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hercules er det beste, de har bedre drivere og er klokket noe raskere Har du prøvd begge eller sier du dette fordi du har Hercules?? Takk for alle svarene.Nå vet jeg akkurat hva jeg skal kjøpe for pengene. Ny DVD!!!!! Blir vist ikke klok..... Nei det er ikke lett å vite hva man skal kjøpe og d avhenger vel kanskje litt av andre komponenter. Shorty Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Saphire Radeon 9700 pro for under 3000 spenn Her Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Leser at viften er en pinglevifte.Det er mulig å bytte denne ike sant??? Shorty Sett på en heatpipe, kjøpte en slik til mitt crucial 9700pro http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80AHP Da er det sikkert en fordel og ha en del kabinettvifter, jeg har 5stk. har forresten taisol heatpipe kjøler på min cpu også og må si meg imponert over den, den kjører på 80% effekt og cpuen ligger på 36-40 grader med full load Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå