atrax Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet hvordan func'en vil fungere sammen med musen som er med i Logitecd Cordless Desktop Optical? IKKE kjøp svart fUnc om du skal bruke den musen! Hvis du ikke er millionær da... Musen svelger batteriene hele om du bruker den på svart underlag, går ikke to uker mellom hver gang du må bytte batterier om bruker pcen mye! Trust me, jeg gjorde den feilen... Nå bruker jeg Logitech Dual Optical (på svart fUnc-matte), formmessig er den helt lik Cordless Desktop Optical, bare at den har ledning, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet hvordan func'en vil fungere sammen med musen som er med i Logitecd Cordless Desktop Optical? IKKE kjøp svart fUnc om du skal bruke den musen! Hvis du ikke er millionær da... Musen svelger batteriene hele om du bruker den på svart underlag, går ikke to uker mellom hver gang du må bytte batterier om bruker pcen mye! Trust me, jeg gjorde den feilen... Nå bruker jeg Logitech Dual Optical (på svart fUnc-matte), formmessig er den helt lik Cordless Desktop Optical, bare at den har ledning, og er kjempefornøyd. Takker så meget. Bestiller da en blå func. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå