DuckDuckGoose Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg installerte SP2 på min Home Premium (norsk) tidligere i dag, og har ikke opplevd noen problemer ennå. Installeringen gikk knirkefritt. Men jeg merker ingen ytelsesforskjell. Etter at jeg oppdaterte BIOS på min Compal 91+ har den vært crappy uansett. Lenke til kommentar
faxon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Linken til 64 bits versjonen funket fint for meg, så norsk utgave av SP 2 64 bit ligger ute å fungerer fint hittil Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har hatt Sp2 Beta inne siden i går. Ikke noe problemer til nå, eneste forskjellen jeg merker er noe lavere minnebruk i idle. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Min bruker ikke noe mindre ram, har 4 og alle er borte. Men jeg ser det bare som et pluss at den bruker det og ikke lar den stå tom, har jo all denne rammen for å bruke den :- ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Min bruker ikke noe mindre ram, har 4 og alle er borte. Men jeg ser det bare som et pluss at den bruker det og ikke lar den stå tom, har jo all denne rammen for å bruke den :- ) Spørs hva du bruker det til, Vista bruker mye ram som kunne vært brukt på bedre ting, caching feks. Minnebruken som oppgies i vista er uten caching. AtW Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, da roter de med ord i allefall. Total 4022 Cached 2962 Free 1 Hva mener de med dette da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, da roter de med ord i allefall. Total 4022 Cached 2962 Free 1 Hva mener de med dette da? Free som er i det vinduet er med caching, men "hovedtallet" som vises i performance-monitor for minnebruk er uten caching. Når folk sier at nye versjoner bruker mindre ram, så er det gjerne uten caching, da vista uansett i praksis cacher alt ledig. AtW Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sorry, no results found for: downloads details aspx displaylang no FamilyID dca54ecc 362a 4b4d b62b 22780e839a7e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå