mcgroven Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etterlengtede Killzone 2 har fått en utgivelsesdato over dammen. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Kult, gleder meg virkelig til dette spillet. Selvom det første spillet var skuffende. Post 1000, yay! Endret 8. desember 2008 av master_al Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Urkult! Dette må skaffes. Det er da bare 2 mnd igjen også =] Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Playstation 3 eksklusivt? BUUU!!! Hva tenker de på, jeg mener ærlig talt! hva med oss Xbox360 og PC spillere!? Ukult! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 dahwan: Tar vel ikke lang tid før dette også blir multiplattform Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spirograf:Er ikke Guerrila eid av Sony da ? Litt rart hvis de skulle gjøre det til multiplattform? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spiongraf: Ja det er sant at sony har mistet mange eksklusive titler i det siste, men de blir nok ikke å dele de titlene de eier selv Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 dahwan: Tar vel ikke lang tid før dette også blir multiplattform Du tror Gran Turismo 5 blir det også eller? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Syntes det er greit med noen eksklusive spill - hvertfall når jeg har PS3 - og særlig når det ikke er noen xbox 360 spill jeg virkelig vil spille som ikke finnes til PS3 også Ellers så gleder jeg med til dette spillet =) Lenke til kommentar
ToastboyPS3 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette blir bra... Lenke til kommentar
Ranger_Lynch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lol, fat chance for at dette kommer på crap box 360. In that case, give Gears of War og halo. slutt og suttre, 360 har fetere titler ute en sony kan noensinne håpe på. Heldigvis har sony fortsatt final fantasy! nei.. vent litt.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 FPS spilles på pc I følge salgstall de siste årene så spilles vel fps mer på konsoll. Lenke til kommentar
G. Sears Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 FPS spilles på pc I følge salgstall de siste årene så spilles vel fps mer på konsoll. Ja, men jeg er old school og liker best mus Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 FPS spilles på pc for min del. Mus og tastatur er viktig for meg i slike spill. Fikset innlegget ditt. Ellers hva er poenget ditt å lese en artikkel om ett fps spill på ps3(konsoll) for så å føle at du bare må postet ett innlegg som forteller andre hvor fps skal spilles hen? Lenke til kommentar
G. Sears Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 FPS spilles på pc for min del. Mus og tastatur er viktig for meg i slike spill. Fikset innlegget ditt. Ellers hva er poenget ditt å lese en artikkel om ett fps spill på ps3(konsoll) for så å føle at du bare må postet ett innlegg som forteller andre hvor fps skal spilles hen? Hehe, åh unnskyld for at jeg gikk over gikk over grensen din og postet et upassende innlegg i forumet ditt. Flott at du appåtil viste meg hvordan det virkelig skal skrives her! Ja nei fra spøk til side så var det vel ganske opplagt at jeg håpte å provosere noen konsoll-fps'ere der ute, siden jeg suger max i det selv mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg