L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sannheten er at de bruker fiktive navn og at det egentlig ikke finnes noen premier! The Prize is a lie! Lenke til kommentar
M4c Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sannheten er at de bruker fiktive navn og at det egentlig ikke finnes noen premier! The Prize is a lie! Vil bare legge til: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
kaldhol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Damn trodde jeg hadde psyket inn den Innov8-mobilen! Gikk å siklet over den hele gårsdagen. Fallhøyden er stor for resten av kalenderen nå altså!! Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer! Får se neste gang Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 NEI! Hvorfor kunne ikke jeg vinne Samsung mobilen? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Amobil er helt klart kjøpt og betalt av Andreas Valen-Sendstad.. Dette er den eneste logiske forklaringen.. Pytt pytt, neste uke går jeg av med seieren! Gratulerer til dere som vant da Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det med fiktive navn og null premie er helt riktig.. alle sånne konkurranser er BS! jeg vant 100.000kr på jamba, men fikk det ikke åpna safen som var på tven og greier.. klarte å skrive om ordet "JVELU" om til "JUVEL" sendte inn og de sa gratulerer Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det med fiktive navn og null premie er helt riktig.. alle sånne konkurranser er BS! jeg vant 100.000kr på jamba, men fikk det ikke åpna safen som var på tven og greier.. klarte å skrive om ordet "JVELU" om til "JUVEL" sendte inn og de sa gratulerer hehe, du må ALDRI, være med på konkurranser som jamba eller andre lignende som er på MTV og lignende plasser.. Men denne julekalenderen er det ikke noe tull med, det er utrolig mange folk innom amobil vær dag, så at ikke vinneren er en forumbruker betyr ikke så mye.. Har vært på dette forumet ett par år nå, og har tideligere sett mange ganger forumbrukere vinne mobiler, hardware deler, spill fra gamer eller noe fra Akam.no.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å jeg som trengte ny gps Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vet jeg ikke vinner, men likevel prøver jeg. Skjønner ikke at jeg gidder. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vet jeg ikke vinner, men likevel prøver jeg. Skjønner ikke at jeg gidder. Rent matematisk sett er vel sjansen for å vinne noe i en konkurranse betraktelig større om du faktisk DELTAR i konkurransen. Det er i alle fall unnskyldningen jeg serverer meg selv. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hvert år deltar jeg i alle konkurransene hver dag (til og med kvinneguiden ffs) og jeg har ennå ikke vunnet en drit Endret 9. desember 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Samma her, deltar faktisk på kondomeriet sine sider også, bare for premien Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 LaWl, nice 1 Must - win - something Om det så er en leppestift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg