banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fullstendig tom for mat i huset, men jeg tenkte jeg kunne lage noe sånn som vaffler eller lignende, men jeg har dessverre ikke melk. Noen luringer som vet hvaforno godt jeg kan lage av disse ingrediensene? : Egg BakeKakako Sukker Mel Salt Alt trenger ikke være med. Problemet er jo at jeg ikke har melk og lurer på om jeg fortsatt kan lage noe godt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Salt kan vi ta bort med det samme. Det passer bare ikke inn. I egg har vi væsken. Vi kan ikke ødelegge noe med vann. Har du en del tid kan du lage en enkel sjokoladekake? Da trenger du la oss si 4-5 egg, 2dl sukker, 1-2ss kakao og mel til det blir en passe tykk røre. Men det har en stund å steke. Kjapt og godt er eggedosis med eller uten kakao. 2-3 egg, smak til med sukker samt 1-2 ts kakao. Det var det jeg kom på 4.10 om natta Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tror ikke du har noe annet valg enn å lage noe av eggene jeg.. Hvis du ikke engang har brødskriver igjen må du koke dem og spise dem direkte. edit: Kanskje Eggedosis kan vurderes? En oppskrift for "Eggedosis" finner du her: http://www.aperitif.no/index.db2?id=30692 På Eggedosis skal det også gå an å drysse litt kakaopulver.. Om det går an med "bakekakao" vet jeg ikke.. Endret 8. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for tips! Dette ble løsninga: Ciabatta (som jeg fant i frysern) Eggerøre Tomatskiver Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har melk, jeg. Hva er IP'en din? The future man, the future. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Har melk, jeg. Hva er IP'en din? The future man, the future. Jeg aner ikke. Kan du ikke laste opp melken på en ftp-server e.l.? Oh.. nattehumor. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har melk, jeg. Hva er IP'en din? The future man, the future. Jeg aner ikke. Kan du ikke laste opp melken på en ftp-server e.l.? Oh.. nattehumor. Jepp. Det ligger nå 5 dl på ftp://melktileninøden.info. Håper det holder. Oh yeah. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Dette ble knallgodt. Dette her blir vel da frokost og skolemat også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå