SemikolonP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har alltid vært liten. Jeg er 18 og rundt 1,66 (målt på sesjon) - 1,68 (målt med standard målebånd). Jeg har mislikt det enkelte ganger, men har begynt å se positivt på det. Det er noe som heter "Det er bedre å være liten og søt enn stor og stygg", og det syntes jeg er veldig godt sagt. Jeg syntes små folk er søte ^^ Selv om jenter liker gutter som er høyere enn dem selv, så er det også mange jenter som er lave. Jeg kjenner en jente på 16 som er 1,43. X-en min ble nylig 17 og er 1,55 og bestevenninna mi ble nylig 16 og er 1,64. Selg en liten gutt kan få jenter som er mindre Skal jeg klage på at jeg er liten, så er det fordi jeg må klatre opp på bordene hver gang jeg skal ta inn og ut enn TP-kabel, selv om det egentlig er ganske høyt uansett xD Istedet for å syte syntes jeg du burde prøve å se mer positivt på "lavden" din, så har du kanskje større sjans på jenter. De vil heller ha en gutt som er litt søt, enn en som klager over øyden sin Det var det jeg hadde å si. God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå