Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

170 lav - og suicidal


Gjest 170gutt

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært liten. Jeg er 18 og rundt 1,66 (målt på sesjon) - 1,68 (målt med standard målebånd). Jeg har mislikt det enkelte ganger, men har begynt å se positivt på det. Det er noe som heter "Det er bedre å være liten og søt enn stor og stygg", og det syntes jeg er veldig godt sagt. Jeg syntes små folk er søte ^^

 

Selv om jenter liker gutter som er høyere enn dem selv, så er det også mange jenter som er lave. Jeg kjenner en jente på 16 som er 1,43. X-en min ble nylig 17 og er 1,55 og bestevenninna mi ble nylig 16 og er 1,64. Selg en liten gutt kan få jenter som er mindre :p

 

Skal jeg klage på at jeg er liten, så er det fordi jeg må klatre opp på bordene hver gang jeg skal ta inn og ut enn TP-kabel, selv om det egentlig er ganske høyt uansett xD

 

Istedet for å syte syntes jeg du burde prøve å se mer positivt på "lavden" din, så har du kanskje større sjans på jenter. De vil heller ha en gutt som er litt søt, enn en som klager over øyden sin :)

 

 

 

Det var det jeg hadde å si. God natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...