Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

170 lav - og suicidal


Gjest 170gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er 179 cm gjennomsnittet for menn? Jøss, visste ikke det var så mye. Jeg er 174/175 (skolen og militæret målet forskjellig). Aldri vært problem for meg.

 

Fordelen med å være en 170 høy, som gutt, er at hvis du trener vekter - wow! Du blir "packed" med muskler :)

 

Så alt i livet er ikke tuftet på ulemper. Er å ta i bruk fordelene også.

 

Nei, jeg er ikke så ille som at jeg anser meg selv som suicidal, men jeg kommer meg nok dit jeg også... :(

Pass på så du ikke blir seende ut som denne mannen, da...

 

greg5.jpg

 

Til ts: Jeg var sammen med en som var 5 cm lavere enn meg i 2 1/2 år, kan ikke si noe ble påvirket av at han var lavere enn meg. Men så er jo jeg også 178 cm, da... Litt for høy synes jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Liten_*

Jeg er litt lavere enn deg, er i militæret og de fleste her er høyere enn meg. Har over flere år fått høre det av andre, ondsinnet eller bare på spøk. Veldig mye på spøk. Over tid har jeg kanskje blitt hardnet. Nå blir jeg nesten ikke flau over noe som helst, jeg kan drite meg totalt ut, og bare le av det. Men selvtilliten er heller ikke helt på topp, og dame har jeg aldri hatt. Det er da av andre grunner, ettersom at jeg har vært forelsket i noen helt nydelige jenter, og noen av de har vært det tilbake uten at jeg kunne gå for det. Men det er da ikke pga høyden, 170 er ikke så lavt. Det er det du gjør det til, to av kompisene mine i militæret er rundt 170, men drar damer i massevis. Tren styrke, det har jeg tenkt å begynne med. Mange jenter går etter høyere gutter, men kan selfølgelig "overbevises". Dessuten er det ikke så gale synes jeg, for jeg liker ikke jenter over 170 uansett :D

Lenke til kommentar

La oss ta en titt på virkeligheten:

Medisinsk/helse: Menn som er "høy" har kortere levetid pga. sykdommer.. :wee:

Sportslig: Klumpsete, tregere og "svakere". <--da mener jeg force/body mass

Intelligens: Einstein, Mozart, Grieg, Napoleon, Neil Armstrong og mange fler, var alle under 180 cm

Populæritet: tja... ramse ramse ramse... :wee:

Økonomi: Bill W. Gates, Warren Buffett og sheik bin et eller annet er alle godt under 185cm

 

Terror: Osama Bin Laden: 1.94cm!!!!!, Saddam Hussein: 188cm

 

Er 185cm = optimalt? No way... :wee:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Begynn og tren vekter ja.. Det hjelper veldig på selvtilliten.. Gå til ett litt stort gym og få en trener til og sette opp ett fullkroppsprogram.. Bare husk at alle begynner på bunnen når det kommer til styrketrening.. Og alle må begynne en plass..

 

Har ikke peiling åssen du ser ut, men begyn og ta litt sol av og til vist du er litt bleik..

 

Min selvtillit blir bedre ett er en god trening og en liten runde i "homse-grillen" som det så fint heter.. Føler meg mer attraktiv, selv om jeg sikkert ikke er det men det blir værtfall bedre med damene..

Lenke til kommentar

Alle må begynne en plass ja, det skal være vist og sikkert, da jeg begynte å trene begynte jeg med de slappeste småmusklene i manns minne (de er forøvrig like slapp nå), husker godt jeg lå og pumpet brystmusklene med 2 6kg's hendler. Ved siden av på en annen benk lå en muskelbunt og "varmet opp" med 2 15 Kg's hendler :wee:

 

Følte meg rimelig malplassert der jeg nesten sleit med mine 2 små hendler. Huff, jeg var en pingle da, erm, er. Shit, etter jul skal jeg kreke meg på treningsstudioet igjen, mitt tilnærmet vaskebrett er byttet ut med balje.

Lenke til kommentar

Mozart var liten, det var Beethoven også .. rundt 164 etc. Det var helt vanlig på den tiden det! Var ikke noe galt. At Napoleon var ikke liten forhold til resten av samfunnet.

 

Nei faen.. kom på du må se Gudfaren etc. Hannibal Lecter :p Lave mennesker, macho preg. Dominanse! Du vil sikkert like det.

Endret av 24355trfgdfgdf
Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 18 år, som hele livet har vært plaget av min svært begrensede høyde.

 

Seriøst; det er ikke høyden som er problemet ditt, det er måten du tenker på. Det er jo mange som er mye lavere enn deg, og som ikke ser på det som et problem i det hele tatt.

Se på høyden din som et fortrinn i stedet.

Lenke til kommentar

GET A GRIP! Jeg er 17 år og 168 høy, og det eneste stedet det ligger at du ikke er attraktiv er i hodet ditt. Jeg er 2 cm lavere enn deg og jeg ser på det som et minimalt problem i mitt liv. Det er noen klær som du gjerne skulle ha hatt til å passe deg, noen damer som gjerne kunne ha vært 5cm mindre, men THAT'S LIFE.

 

Ta det som det er og gjør det beste ut av det. Det å trene er foresten digg når du er mindre siden det blir mer muskelmasse per cm på kroppen din på f.eks. armer, hvis du skal ha like store muskler som en annen fyr på 180.

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar
Dessuten er det ikke så gale synes jeg, for jeg liker ikke jenter over 170 uansett :D

 

Hva er gale med jenter over 170 cm?

 

Terror: Osama Bin Laden: 1.94cm!!!!!, Saddam Hussein: 188cm

Er Osama SÅ høy? Er det med eller uten turban? :roll:

 

Vis du vil bli høyere i lengden.

så er det lett

kan adde par cm til vis du vil.

 

Har du sett afrikanske stammefolk som har sånne ringer i halsen og beina?

ta på et par sånne i et par mnd så skal det hjelpe..

Ja, de afrikanske stammefolkene som forlenger halsen sin fra de er 9-10-11 år gamle og setter på en ring i året, mister ca all muskelmasse og knekker nakken om de tar ringene av... Mhm, godt forslag!

 

TS: Hvis du har selvmordstanker bare fordi du mener du er lav synes jeg du skal stikke og snakke med legen din. Enten har du en flink lege som sender deg til en psykolog som kommer til å si til deg hver time at det ikke er noe gale med kroppen din, eller, så har du en rar lege som mener du har rett på en benforlengelse, og du ender opp med å sitte å skru dine egne ben fra hverandre for å la benvev gro ut i mellom. Hm? Lite tips er å trene mage og rygg riktig. Det kan adde litt på høyden. Jeg strakk meg 2 cm etter at jeg begynte å trene. Da jeg var 17 var jeg 176, og hadde allerede vokst 3 cm forbi det legene sa kom til å bli høyden min. Etter tre år med trening var jeg plutselig 178. Skal nevnes at jeg var en lkraftplugg, da, men litt ekstra kilo og skummelt mye muskler for å være jente :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...