DummeGaas Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skal prøve meg med REDHAT9.. Du slipper for vår skyld. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 prøv å kjør "xf86config" på lindowsen din, du... That's all from me. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kunne kanskje vært litt greit å innstallert det utenfor VMware. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 xf86config har jeg kjørt, uten hell.... og jeg tar ikke sjansen på å innstallere det på real før jeg vet at det fungere... Kjenner flere som har fått hele maskina f*ucka opp etter å ha lagt inn linux ilag med windows Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 problemer er at Wmvare ikke støtter Lindows. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 problemer er at Wmvare ikke støtter Lindows. hehe, det forklarer jo isåfall ganske mye REDAHAT9 er ikke noe problem da? Skal forresten prøve meg på Windows 1.0 når jeg kommer hjem...( har økonomi prøve nå) Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 RedHat 9 er ikke offisielt støtta enda, den er jo ganske ny... Men sjansene er store for at den kjører bra uansett... MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå