Sevenord Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Problemet er at når jeg skal skrive inn passordet i oppstarten, så skjer det ingenting når jg skriver!? Uansett om jeg ikke velger noe passord under innstallasjon, så får jeg det samme problemet.. Noen som vet hvorfor? ps: jeg kjører det via vmware i XP Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hva mener du med at det ikkje skjer noe ? At det ikke kommer opp noe tegn på at du har skrevet noe? Det skal det heller ikke Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det kalles visuell sikkerhet :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 hva mener du med at det ikkje skjer noe ? At det ikke kommer opp noe tegn på at du har skrevet noe? Det skal det heller ikke ja, det kommer ikke opp noen tegn når jeg skriver...skal det ikke komme ******* ihvertfall? Men da må jo isåfall login navnet være feil, hva er i såfall login navnet? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 brukernavnet pleier å være root Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 er root? Hva er root? Dette er første gang jeg er borti noe Linux greier så jeg er HELT n00b! root="system-disk hvor lindows ligger" ? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 root er d samme som Administrator i windows (Nesten) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 root er d samme som Administrator i windows (Nesten) Bare at du kan styre MYE mer... Og ødelegge MYE mer... Ikke skriv hva som helst som root!!! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 root er d samme som Administrator i windows (Nesten) Bare at du kan styre MYE mer... Og ødelegge MYE mer... Ikke skriv hva som helst som root!!! ok., men nå forstår jeg ingen ting :x Hva skal jeg skrive inn som login? Hvor finner jeg ut hva som er root? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hva skal jeg skrive inn som login? Hvor finner jeg ut hva som er root? Noe sier meg at du burde holde deg unna Linux Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 du skriver root som brukernavn og passordet ditt som passord. så skriver du adduser brukernavn, passwd brukernavn, og logout, så logger du inn som et annet brukernavn. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hva skal jeg skrive inn som login? Hvor finner jeg ut hva som er root? Noe sier meg at du burde holde deg unna Linux neida, jeg kjører det på en virtel-maskin, så jeg kan ikke f*cke opp noe Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her finner du det du lurer på: G O O G L E Skader heller ikke å lese litt dokumentasjon før man starter :wink: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Her finner du det du lurer på:G O O G L E Skader heller ikke å lese litt dokumentasjon før man starter :wink: har prøvd google, men fant ingenting.... noen som vet hvor man finner root navnet? kan reminde dere om at jeg kjører det i VmWare Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her finner du det du lurer på:G O O G L E Skader heller ikke å lese litt dokumentasjon før man starter :wink: har prøvd google, men fant ingenting.... noen som vet hvor man finner root navnet? kan reminde dere om at jeg kjører det i VmWare Du bør sjekke litt dokumentasjon før du gjør noe mer. - Du har skrevet root navnet mange ganger allerede. - root navnet i *nix er rett og slette "root" - hvis du ikke klarte å finne ut det er det kanskje like greit å holde seg til Windows? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 windows über alles! Skal prøve litt mer når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 [not]windows über alles![/not] Skal prøve litt mer når jeg kommer hjem... Detta var vanskelig MarcelSB Lenke til kommentar
xeon Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Windows i ett noetteskall (patetisk) Lenke til kommentar
Booth Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vel, username skal være root og passord er seff det du valgte under installen, nei det kommer ingenting når du skriver passordet, men det skal det ikke heller som de andre sier her, just type it! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 ok: login:root password:******* Det funket, da skrev jeg startx for å liksom starte hele greia, da fikk jeg dette opp: http://home.no.net/suzukixx/linux.JPG tror ikke dette er noe for meg :smile: Skal prøve meg med REDHAT9.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå