keano16 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg er irritert. To programmer som dataen min kjører. Vaio Smart Network(altså network programmet på dataen, internett kjører fint for det om) MiCoach Synchronizer(ett programm som følger mobiltelefonen min) Det kommer en feilmelding ved hver oppstart at det programmet har sluttet å fungere. MiCoach Synchronizer has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available. Dette kommer på begge programmene hver gang jeg starter dataen, men noen ganger klarer jeg å kjøre MiCoach programmet(det er en treningstelefon som jeg har som pulsklokke osv, det programmet laster altså ned resultater fra treningen til dataen) klarer jeg å fullføre sync'en men så slutter programmet, vanligvis tar det ca 10 sek før det slutter å fungere. Jeg har prøvd å reinstallere MiCoach programmet men det hjalp ikke, jeg vet ikke hvordan jeg skal reinstallere Vaio Smart Network men det ser ikke ut til å være vits dersom det virket ikke med MiCoach, Noen løsninger på dette? Takker alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå