Gå til innhold

Fikk X360 Arcade til bursdag. Hva slags spill?

Anbefalte innlegg

Fikk idag en Arcade til bursdag. Selv har jeg bare spilt Sony og N maskiner i det lange løp. Dette er min første Xbox.

Det er fortsatt en stund til jeg savner FPS spill, og spill jeg liker pr. i dag er a la Little Big Planet, Mario, Zelda, Resident Evil, Metal Gear Solid, noe RPG som FF10 og FF7 Crisis Core (viktig at kampsystemet er som i disse 2 spillene. Strategi RPG liker jeg ikke feks) og innovative spill som Patapon (for PSP).

Har dere noe spilltips som omfatter disse sjangrene?

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke anbefalt the Last Remenant men i den sjangern heller satset på Lost Odyssey eller Blue Dragon som sikkert kan få billig siden de begynner å bli gamle.

Halo3 er nesten ett must for alle 360 hoder, Call of Duty4.

Siden du sier du liker spill ala Mario vill jeg også nevne det nye Banjo Nuts and Bolt og hvis du etterhvert får putta en hardisk inn i boksen så har det første Banjo spillet kommet igjennon XBLA.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke anbefalt the Last Remenant men i den sjangern heller satset på Lost Odyssey eller Blue Dragon som sikkert kan få billig siden de begynner å bli gamle.

Halo3 er nesten ett must for alle 360 hoder, Call of Duty4.

Siden du sier du liker spill ala Mario vill jeg også nevne det nye Banjo Nuts and Bolt og hvis du etterhvert får putta en hardisk inn i boksen så har det første Banjo spillet kommet igjennon XBLA.

Får fint plass til Banjo XBLA selv uten harddisk. Spillet tar vel bare rundt 40 megabyte.

Lenke til kommentar

Er ikke Halo og COD FPS? Tror jeg venter med denne sjangeren en stund, er litt lei den pr. i dag.

Racing har jeg en del på PS3, så det blir hovedsakelig de sjangrene jeg nevnte som jeg vil anskaffe. Spore så veldig gøy ut husker jeg, men er den på X360? Hvordan er Viva Pinata?

En venn anbefalte meg følgende:

Mass effect

Blue Dragon

PGR

Overlord

Lost Odyssey

Kameo

Lego Batman

Oblivion

Fallout 3

+ andre småspill på Market place

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

Fable MÅ DU HA!

Jeg vet at du er lei av FPS, men jeg synes du likevel burde skaffe deg COD4. Single-playeren er den beste jeg har spilt, og Multiplayeren er like imponerende. CoD5 har kommet, men det er CoD4 som er kongen.

Mirrors Edge er et bra spill. Innovativt som pokker. Litt frustrerende første gangen du spiller gjennom det, fordi kontrollene er utfordrende, men andre gangen er en SYK opplevelse.

PGR er også bra, men FORZA er langt morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...