blackeyedragon Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skulle til å kjøpe prosessor, men vet ikke helt hva som er forskjellen mellom AMD og P4. Jeg skulle kjøpe AMD XP2200+, men vet ikke om jeg burde kjøpe P4 2,2 Ghz istedet. Takk til alle som svarer. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Å så er det på'n igjen Jeg kjøpte AMD pga. lite penger, har selv en 2200+ Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Advanced Micro Devices er best Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg ville personlig valgt P4, dette fordi jeg gikk fra amd til intel og syntes intel er bedre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 AMD all the way. Sitter riktignok på en Intel maskin nå, men så er ikke dette min maskin heller. Sitter egentelig bare å sikler på grafikkortet som sitter i denne maskinen. Min maskin ser du i sig. Utrolig hva man for for pengene når man kjøper AMD. XP2100+ dønn stabilt på 2,4Ghz. Intel står igjen på målstreken... Dårlig råd og har lyst på bra maskin, kjøp AMD. Driter du penger, så kjøp intel. Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hvis dere vet det så er en AMD 1800+ det samme som en 2000mHz pentium !!! Så jeg vet ikke hva du vil ha 8) _____________________________________________________ AMD ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuules :smile: 8) :wink: _____________________________________________________ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 3dmax rendring bruker en p4 1,8 dobbelt så lang tid som en xp2100+ Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nå som Nforce2 chipsettet er ute så finnes det ikke lenger en grunn til å kjøpe noe annet AMD. Kjør AMD, du blir garantert fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå