EB_Veyron Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei I disse eksamensdager har jeg hatt litt problemer med å få sove før eksamenene. Dette er selvsagt veldig irriterende da jeg blir sliten og trøtt og ikke klarer å fokusere like bra som om jeg var uthvilt. Jeg føler jeg må sove x antall timer og blir mer og mer stressa utover natta dersom jeg ikke får sove. Har noen noen gode tips til å få sove? Fins det noe resepfritt jeg kan kjøpe på apoteket som gjør meg søvnig? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 bedre å ikke få sove enn å ta piller som gjør at du kanskje går glipp av eksamen. mange idrettsfolk har gjort sine beste prestasjoner selv om de ikke har sovet natten før. uansett når du går inn i eksamenslokalene så vil du få et kick som gjør deg ekstra skjerpa før det braker løs. men du må holde kicket på et bra plan for å få det gode kicket som gjør at du presterer bedre enn du pleier. les boka "best under press". er ikke farlig å ikke ha sovet natten før du skal ha eksamen eller konkurrere i din idrett;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 bedre å ikke få sove enn å ta piller som gjør at du kanskje går glipp av eksamen. mange idrettsfolk har gjort sine beste prestasjoner selv om de ikke har sovet natten før. uansett når du går inn i eksamenslokalene så vil du få et kick som gjør deg ekstra skjerpa før det braker løs. men du må holde kicket på et bra plan for å få det gode kicket som gjør at du presterer bedre enn du pleier. les boka "best under press". er ikke farlig å ikke ha sovet natten før du skal ha eksamen eller konkurrere i din idrett;) helt enig. sjøl sov jeg 1 time før min første eksamen nå i høst, pga en døgnrytme som var helt meningsløst skjev. jeg lå og tenkte: må sove må sove, men da er det håpløst. jeg tok meg heller en 2 timers dupp etter eksamen. takke faen for 3 timers eksamener! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det er jeg fullstendig klar over. Fikk A på en eksamen selv om jeg sov 3 timer natta før. Men det blir litt slitsomt dersom man feks. har to eksamener to dager på rad. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er jeg fullstendig klar over. Fikk A på en eksamen selv om jeg sov 3 timer natta før. Men det blir litt slitsomt dersom man feks. har to eksamener to dager på rad. pleier det ikke å være en "hviledag" imellom eksamenene Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke på NTNU i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke på NTNU i hvert fall. da får du ta en litt lengre dupp etter eksamen:p Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du kan prøve å forbedre dine "sovehygiene". http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnhygiene Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå