RBW Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Digg premie! Dette trenge jeg! Digg premie! Dette trenge jeg! Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når får vi vite hvem som har vunnet? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det lurer jeg og på. Ser bare at amobil har offentliggjort sine vinnere. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 feilpost av milimeter alternativ? på crucial sin hjemmeside er det oppgitt lavere mm en dette. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 feilpost av milimeter alternativ? på crucial sin hjemmeside er det oppgitt lavere mm en dette. Nei, helt riktig. Lenke til kommentar
Kalow Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Flimzes, lunnr har riktig det er lavere millimeter enn det dere har oppgitt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 nope. er helt riktig Lurer på hvor de andre ser for å få så feil tall. Kanskje de ser på inches eller en annen modell. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Inches omregnet til cm gir 0.018mm ifra, så det er ikke så vanskelig å forstå at det er det rette Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 nope. er helt riktig Lurer på hvor de andre ser for å få så feil tall. Kanskje de ser på inches eller en annen modell. Tallet er jo feil da... Hvis man skal være pirkete Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Der jeg så stod det ##mm, som akkurat stemmer med et av alternativene. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bah, har ikke behov for dd3 da jeg ikke har noe å bruke det på Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Der jeg så stod det ##mm, som akkurat stemmer med et av alternativene. Ikke viss du går utifra hva som står på crucial sine nettsider, og regner det om MenMen...konkuransen er avsluttet så det er vel egentlig ikke så farlig Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er konkuransen over, og du skal få vise meg hvor feil alternativene var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå