Gå til innhold

Vyke FreeTxT: Flere som bruker dette for gratis SMS? Erfaringer?

Roberto

Anbefalte innlegg

Har i dag installert Vyke FreeTxT på både min og kjærestens Nokia E71 og hittil fungerer dette bra, med noen få små unntak. Vi har sendt i overkant av 25 meldinger gjennom dette uten at det har kostet oss noe mer enn litt batteritid. Men noen ganger blir meldinger forsinket i noen minutter og jeg har da løst dette ved å gå inn i FreeTxT og frakoble den for å så koble den til igjen. Finnes det en smartere løsning enn dette?

Andre som har erfaringer med Vyke FreeTxT her? Flere tips? Det står ikke så fryktelig mye på Vyke sine egne sider, så setter pris på andre kommentarer! Hva gjelder forsinkelsen så kan vi godt leve med dette, når meldingene faktisk er gratis uansett... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mye erfaringer fra Vyke sine løsninger. Både tekst(vyke lite) og tale. Det som jeg ender opp med er at du aldri er sikker på at meldingene kommer fram. Når du opplver at mottakeren ikke har fått meldingen, eller at meldinger kommer gjerne 12-13 timer forsinket på enkeltmeldinger til at det til tider kan være opptil 20 mins forsinkelse på alle meldingene. Enn blir litt lei slikt, så jeg har gått tilbake til vanlig betaling. Betaler heller de sure pengene for å være sikker på at ting kommer fram :)

Men det er merkbart mye bedre etter den avtalen med Nokia(free TxT), så tror nok kvaliteten har blitt atskillig mye bedre. Tror neppe Nokia hadde tolerert slingrer i valsen på noe de promoterer. Men som sagt, for mange dårlige erfaringer med det til at jeg bruker det fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...