bananjens Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Skal kjøpe ny skjerm og lurer på Samsung 191t, responstiden er 25ms. Ser at den vinner flere tester, men har det kanskje kommet noe nytt? Prisklasse opp til kr 8500,- Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 LCD skjermer generelt skal være dårlig egnet som gamer-skjermer. Jeg leste en test hos anandtec, og de sa at man skulle styre unna denne skjermen hvis man hadde tenkt å bruke den til spill. Jeg vet denne skjermen er veldig god, og skal du ikke bruke den bare til spilling, så er den en vinner. Jeg skulle også ha hatt meg en ny skjerm, og så på en 191t, men siden jeg spiller litt så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for lcd. Er bare litt lei av de store strålekollossene crt'skjermene. En kompiss av meg har en samsung 17", og han sliter med lyset i spill som bf1942, men han er bra fornøyd, og jeg tror det er mye en vanesak. Og 25ms responstid er ikke mye å suttre over. Det er værre responstid når man spiller over internettet likevel. (dårlig sammenligning kanskje ) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har svaret Sjekk denne Her du. Denne har 15 ms responstid den nyeste avanserte lcd teknologien om gir MYE bedre skjermbilde enn crt skjermer og det er bekreftet at 3 butikker i norge (itbutikken, absoluttdata og officeshop) Billigste jeg har sett den er ca. 13600 kr Her Dette er rett og slett det råeste av det råeste og jeg skal ha meg en slik om knappe 3 uker sammen men splitter ny pc og Radeon 9800 pro *sikle sikle* cant wait 8) Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 So you sa... Men jeg tror ikke jeg vil ha den skjermen der da det ikke er min smak å ha så store karmer som mulig. Sikkert en bra skjerm når alt kommer til alt, men den var noe innmarri stygg! Sorry mate.. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Billigste jeg har sett den er ca. 13600 kr Her Heh, åssen får man råd til en slik en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå