Gå til innhold

kjøp av forsterker og sub

Anbefalte innlegg

god dag. Jeg har blitt bedt av min bror om å stikke på nettet og " kjøpe noe stæsj" for ham, siden jeg er den av oss med best data tekke... men at jeg ikke kan noe som helst om " stæsjet " han ville ha tenkte han ikke mye på ;p

Så i den sammenheng kommer jeg hit.

tingen er et at han vil kjøpe seg en stereo forsterker, og en sub.

for hva forsterkeren angår vil han investere rundt 10-11 tusen, og optil 3000 på suben.

Han er av typen som liker høyt bråk foran klarhet, om dere skjønner.

Er det noen som har konkrete forslag til hva DERE hadde valgt?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvilke høyttalere er det han har fra før? Dette er veldig greit å vite. Hvis han liker mye lyd og bråk fremfor klarhet, burde han kanskje vurdere å investere litt mer i subwoofer og litt mindre i forsterker, etter min mening.

Lenke til kommentar
Hvilke høyttalere er det han har fra før? Dette er veldig greit å vite. Hvis han liker mye lyd og bråk fremfor klarhet, burde han kanskje vurdere å investere litt mer i subwoofer og litt mindre i forsterker, etter min mening.

hei. Jeg mener å huske at det var en Concept 500 serien fra Eltax.

Lette litt på nettet og her er en link.

eltax concept 500

kostet vel rundt 1500 for settet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvordan stiller han seg til å bytte ut høyttalerne også? Det bør vel være en liten ballansegang mellom forsterker og høyttalere, noe det ikke er i dette tilfellet.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Hvordan stiller han seg til å bytte ut høyttalerne også? Det bør vel være en liten ballansegang mellom forsterker og høyttalere, noe det ikke er i dette tilfellet.

hehe, jeg vet, og det sa jeg til ham og. og ja, han vil bytte dem ut. ( sikkert så fort han har klart å sprenge dem ) Jeg ender sikkert opp med en post her igjen når han begynner å mase på meg om det.

"Hvis han liker mye lyd og bråk fremfor klarhet, burde han kanskje vurdere å investere litt mer i subwoofer og litt mindre i forsterker, etter min mening."

så ser dere for dere mer en forsterker til 8K og sub til 5K? for meg spiller det ingen rolle, og han føyer seg nok temmelig fort etter Deres forslag, siden dere har en god del mer peil på dette enn både meg og ham.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...