Woilef Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Kjøpte kortet for 5 dager siden. Kortet har en typisk asus brun farge. MSI kortet jeg hadde før hadde ferrari rødt. Men dette teller bare for de som har vindu og lys ol. Det morsomste var da jeg startet opp maskine for å så få høre at FAN1 ikke virket. (Den var i drift, men hk fant den ikke). Uhhh?? tenkte jeg. Så sa den litt falske kvinne stemmen at hun fortsetter med å starte opp operativsystemet. Var det noe Komplett duden glemte å fortelle meg? (tenkte jeg med et ) Litt hightech spør du meg. ASUS POST Reporter. Fikk med et program der jeg kan legge inn andre lyder eller stemmer. (quote det som står på esken) "During the computer POST (Power on self-test), ASUS POST Reporter provides friendly voice warnings trough an external speaker, clearly explaining system errors for quick and easy optimization. The bundled Winbond Voice Editor software allows users to add customized system voice warnings and multi-language support." Skal lete etter noen "VART DU SKJEMT NÅÅÅ!!!" komentarer eller noen warcraft orke stemmer. LOL Tenk deg på TG da ikke lite kult da. Hvor og når og ikke minst ut av hva kommer disse stemmene fra, er det høytalerne eller den slitne pchøytaleren. Hvilken software må du legge inn for å få dette Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Høytalerene Trodde ikke det fantes noe slikt. Software følger vist med. Har ikke fått tid til å teste det ennå. Jeg er i hvertfall kjempe glad jeg valgte dette kortet. Det har til og med digital utgang som jeg kan bruke. (slik stor plugg utgang. Fono tror jeg det het) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå