Nauz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Jeg har en relativt stor samling med super-8 filmer, fremvisere, lerret etc stående i esker. Dette er ting jeg har arvet og som kun samler opp støv. Er det noen som veit om personer som kunne vært interisert i å kjøpe noe slikt, evt filmklubber eller lignende som fortsatt er ute etter super-8? Har også noen film plakater, blant annet en Origanplakat filmen " Tarzan finds a son fra 1939 og en orginal ørneredet plakat. Har en samling med stort sett alle de Ofisielle James Bond plakatene + noen andre plakater? Noen som veit hva sånt er verdt og om det er spesielle steder jeg burde henvende meg angående salg? Har vurdert å legge noe på finn, men er usikker på blant annet hva sånt er verdt. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror nok eBay er veien å gå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De film-plakatene skal du ikke se bort i fra at jeg kanskje har litt interesse i, med mindre du har solgt de allerede da. Bare sleng opp noen bilder av det du har så skal jeg se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå