Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jupp... Alltid aktivitet i hjernen. Overalt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Wow heftig, jeg skulle ønske jeg hadde dine skillz. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøv og redusere hjerterytmen! Få det dokumentert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Prøv og redusere hjerterytmen! Få det dokumentert. Det er lett da:d bare pust kjempesakte. begynn vanlig så saktere og saktere og.. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 LOL HELT SYKT ASS !!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøv og redusere hjerterytmen! Få det dokumentert. Det er lett da:d bare pust kjempesakte. begynn vanlig så saktere og saktere og.. SHIT! Da kan jeg jo allerede det. Prøvde og kvele meg selv her. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke diss gutten da, eier å lamme låra. Prøv å lamme armene også, liksom, mens du snakker med noen, sånn at de blir pøls, også lammer du hele deg, sprell litt på gulvet først for luls. Og film det hele selvsagt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Prøv å lamme hjernen ved hjelp av hjernen, så skal jeg tro deg Edit: Endret 12. desember 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kan lamme neglene på alle fingre og tær! *Tenke-tenke-tenke-tenke.... Uæhhhh.... Jeg kan ikke bevege neglene! Oi, shit jeg kan faktisk lamme tenna også. Jeg må o være et vidundermenneske.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hahaha, så dårlig xD Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Henger med trådstarter. Sitter faktisk i besittelse til å gjøre akkurat det samme, bare at hos meg er det mer leggene/ anklene. Det føles ut som jeg holder blodet tilbake, så det ikke strømmer helt ned i beina. Om det faktisk funker, hadde vært kult å vite. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eskimoer kan faktisk gjøre det. Sende blod eller stenge igjen tilførselen til føtter og hender,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå