Gå til innhold

Jeg tror jeg kan lamme låret ved hjelp av hjernen

michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL! Det er sant, jeg konsentrerer meg på en rar måte og da kjenner jeg en rar følelse i baklåra, som om de ''småsover'' på en måte ( du vet når det kjennes ut som det er maur som kryper i beina) x) Og da har jeg vansker med å røre de! Måtte bare dele det xD

Gratulerer....

Lenke til kommentar
er jo bevist at man bruker bare 10% av hjernen eller no, har jeg lest et sted og hørt fra noen. Så who knows hva man kan gjøre..

Det eneste som er bevist er at noen har skrevet/sagt at "man bare bruker 10% av hjernen". Og så har folk gjentatt det.

Hvor sånne tall kommer fra er ikke helt sikkert, men det kan ha en sammenheng med forsøk som ble gjort på rotter for lenge siden, der man fjernet biter av rottehjernen for å se hvordan rotten reagerte. Da fant de visstnok ut at de kunne fjerne 90% av hjernen uten at rotten døde. (Eller at den fortsatt kunne finne fram i labyrinten sin.)

Og hvis det skulle vise seg at du fortsatt klarer å få i deg maten når man har fjernet 90% av hjernen din, så betyr jo ikke det at du "bare bruker 10% av hjernen" i dag ...

Lenke til kommentar
er jo bevist at man bruker bare 10% av hjernen eller no, har jeg lest et sted og hørt fra noen. Så who knows hva man kan gjøre..

Det eneste som er bevist er at noen har skrevet/sagt at "man bare bruker 10% av hjernen". Og så har folk gjentatt det.

Hvor sånne tall kommer fra er ikke helt sikkert, men det kan ha en sammenheng med forsøk som ble gjort på rotter for lenge siden, der man fjernet biter av rottehjernen for å se hvordan rotten reagerte. Da fant de visstnok ut at de kunne fjerne 90% av hjernen uten at rotten døde. (Eller at den fortsatt kunne finne fram i labyrinten sin.)

Og hvis det skulle vise seg at du fortsatt klarer å få i deg maten når man har fjernet 90% av hjernen din, så betyr jo ikke det at du "bare bruker 10% av hjernen" i dag ...

Åja. takk for den oppklaringen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...