michael691 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 LOL! Det er sant, jeg konsentrerer meg på en rar måte og da kjenner jeg en rar følelse i baklåra, som om de ''småsover'' på en måte ( du vet når det kjennes ut som det er maur som kryper i beina) x) Og da har jeg vansker med å røre de! Måtte bare dele det xD Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva mer kan du gjøre, Arild XY? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du tatt deg en sirkussigarett idag? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Faen dere tror meg ikke jo Det er jo sant.. Hah, SERIØST Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 LOL! Det er sant, jeg konsentrerer meg på en rar måte og da kjenner jeg en rar følelse i baklåra, som om de ''småsover'' på en måte ( du vet når det kjennes ut som det er maur som kryper i beina) x) Og da har jeg vansker med å røre de! Måtte bare dele det xD Gratulerer.... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det mulig? For en fantastisk nyttig egenskap. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Haha nyttig og nyttig... Men det er kult syns jeg ^^ tankekraft på noe som ikke mange klarer. Kanskje jeg kan løfte et syltetøy glass med brainpower også..? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Så... unikt. Jeg føler det der hver eneste dag når jeg ligger i senga og prøver å sove. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) :S:S.. missuner deg jeg. skulle ønske jeg fikk det til... alt går jo via hjernen prøv å få deg til å få orgasme ved hjelp av tanken da!!! HÆRLIG (to it the lazy way) Endret 8. desember 2008 av probin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 prøv å få deg til å få orgasme ved hjelp av tanken da!!! HÆRLIG(to it the lazy way) Hva tror du en "våt drøm" er? Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 men det er jo når man sover. ikke i våken tilstand eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Orgasme=been there, done that. Det er jo bevist at man bruker bare 10% av hjernen eller no, har jeg lest et sted og hørt fra noen. Så who knows hva man kan gjøre.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 stemmer det:) jeg sikker på at vi kan gjøre langt mer enn det vi kan nå.. så hvorfor ikke lamme et lår? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Mmmm, lammelår... Mmmm, Kylling... Dette er trossalt OT-baren... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er jo bevist at man bruker bare 10% av hjernen eller no, har jeg lest et sted og hørt fra noen. Så who knows hva man kan gjøre.. Det eneste som er bevist er at noen har skrevet/sagt at "man bare bruker 10% av hjernen". Og så har folk gjentatt det. Hvor sånne tall kommer fra er ikke helt sikkert, men det kan ha en sammenheng med forsøk som ble gjort på rotter for lenge siden, der man fjernet biter av rottehjernen for å se hvordan rotten reagerte. Da fant de visstnok ut at de kunne fjerne 90% av hjernen uten at rotten døde. (Eller at den fortsatt kunne finne fram i labyrinten sin.) Og hvis det skulle vise seg at du fortsatt klarer å få i deg maten når man har fjernet 90% av hjernen din, så betyr jo ikke det at du "bare bruker 10% av hjernen" i dag ... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 er jo bevist at man bruker bare 10% av hjernen eller no, har jeg lest et sted og hørt fra noen. Så who knows hva man kan gjøre.. Det eneste som er bevist er at noen har skrevet/sagt at "man bare bruker 10% av hjernen". Og så har folk gjentatt det. Hvor sånne tall kommer fra er ikke helt sikkert, men det kan ha en sammenheng med forsøk som ble gjort på rotter for lenge siden, der man fjernet biter av rottehjernen for å se hvordan rotten reagerte. Da fant de visstnok ut at de kunne fjerne 90% av hjernen uten at rotten døde. (Eller at den fortsatt kunne finne fram i labyrinten sin.) Og hvis det skulle vise seg at du fortsatt klarer å få i deg maten når man har fjernet 90% av hjernen din, så betyr jo ikke det at du "bare bruker 10% av hjernen" i dag ... Åja. takk for den oppklaringen Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 vi bruker bare 10% av hjernen om gangen for å si det enkelt :O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) vi bruker bare 10% av hjernen om gangenfor å si det enkelt :O Urban myte. *edit* Les dette Endret 8. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 vi bruker bare 10% av hjernen om gangenfor å si det enkelt :O Bare noe folk sier fordi vi liker å tenkte at vi er spesiell og har potensialet til å flytte ting med hjernen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå