Albertini Grab Your Panini Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 På internasjonalt plan er Sevilla den klubben jeg liker mest, jeg kan dog ikke skryte av at jeg er noen stor supporter men jeg følger hvertfall veldig godt med på internasjonal fotball. Veldig bra kamp borte på Ibrox mot Rangers, jeg er svært imponert over Sevilla sin prestasjoner for tiden. Jeg har tro på 2-1 til Sevilla hjemme på Ramón Sánchez Pizjuán mot hovedstadslaget til helgen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, blir utrolig spennendes kamp. 2 lag som omtrent har like god form (se bort ifra åpningskampen der Sevilla tapte mot Valencia). Forventningene er store! Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har tro på 2-1 til Sevilla hjemme på Ramón Sánchez Pizjuán mot hovedstadslaget til helgen. Traff ikke så værst med den. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Neei, fy faen så herlig! Det viser bare at vi er virkelig i slaget nå. Bare vi opprettholder denne formen, så skal Barcelona også få noe å bryne seg på. Sevilla 2 - 1 Real Madrid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Herlig å se at det faktisk er noen som kan slå pengelaget Real. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Herlig å se at det faktisk er noen som kan slå pengelaget Real. hehe, ja. Vi er de første i år! Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 1 FC Barcelona 19 7 2 Real Madrid 18 7 3 Sevilla FC 15 7 er det bare meg eller er dett fantasitisk med tanke på at det er la liga vi spiller i :o ? Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er fantastisk? Sevilla på 3 plass 4 poeng bak barca ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sevilla er jo ett godt lag. Ikke annet en forventet. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvor langt kommer vi i champions league i år tror dere ? Jeg satser på en kvart finale, det hadde vert stort Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sevilla ser sterke ut i år. Hadde ikke overrasket meg om det hadde blitt kvartfinale på dere, nei. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Tror vi kan nå langt! Nå vinner vi jo gruppa, så da får vi en dårligere motstander. Kamp imorgen, hjemme mot Villareal. 3-1 til Sevilla Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spiller med Sevilla på Fifa 10, ligger 10 påeng foran med en kamp mindre spilt Diego Capel eier foresten på 10 iforhåll til 09. Endelig har Fifa fått med seg at farten til spillere som Capel og Navas gir et overtak digger Fifa 10 Håper det går like bra med Sevilla i virkligheten, viste Barca og Real at penger er ikke alt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har ikke fulgt så nøye med i La Liga i det siste, hvor godt gjør dere det? Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har ikke fulgt så nøye med i La Liga i det siste, hvor godt gjør dere det? 5 plass, 10 påeng bak barca : / Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sevilla har flere spennedne og gode kantspillere i Jesus Navas, Capel og Perotti. Rart at det ikke er noen større klubber som har snust på de to førstnevnte. Laget vant vel her om dagen 2-1 over Barca i cupen. Capel og Negredo som putta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er omkamp også, ikke sant? Håper Sevilla holder ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jepp, tror returkampen er i Sevilla hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) jepp, det er det. Tror det blir et sterkere barca lag som møter sevilla på borte bane da. er fabiano skadet siden han ikke spilte på nou camp? Endret 8. januar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå