Vix'D^ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, nettop. Der ser vi hvorfor Diego Capel ikke har fått så mye spilletid. Adriano har storspilt.! Gleder meg til det starter opp igjen nå : ). Da er jo Adriano plasert som venstre back på d laget også da. Noe galt ? ____________________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, nettop. Der ser vi hvorfor Diego Capel ikke har fått så mye spilletid. Adriano har storspilt.! Gleder meg til det starter opp igjen nå : ). Da er jo Adriano plasert som venstre back på d laget også da. Noe galt ? ____________________________________________________ Vix'D^ Hmm, la ikke merke til det. Men det må da vell være feil. Han har vell bare spilt venstrekant denne sessongen. Leste nettop at Inter også var klare for å kjempe om å få Fabiano nå. Tror dere vi klarer å beholde han.? Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, nettop. Der ser vi hvorfor Diego Capel ikke har fått så mye spilletid. Adriano har storspilt.! Gleder meg til det starter opp igjen nå : ). Da er jo Adriano plasert som venstre back på d laget også da. Noe galt ? ____________________________________________________ Vix'D^ Hmm, la ikke merke til det. Men det må da vell være feil. Han har vell bare spilt venstrekant denne sessongen. Leste nettop at Inter også var klare for å kjempe om å få Fabiano nå. Tror dere vi klarer å beholde han.? Jeg tror vi får ha han ut sesongen i allefall __________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, det får vi virkelig håpe.! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Da er det endelig kamp igjen : ). Vi burde ikke ha noe problem med å slå Osasuna. Håper på en bra kamp, med masse fart fra Sevilla.! Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da er det endelig kamp igjen : ). Vi burde ikke ha noe problem med å slå Osasuna. Håper på en bra kamp, med masse fart fra Sevilla.! Osasuna, nei da blir det flaut _________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 1-1. En kamp vi burde vunnet. Scoring av Jesus Navas førte Sevilla i ledelsen. Men en sein scoring fra Osasunas Pandiani gjorde at kampen vart uavgjort. Sevilla hadde stolpetreff i det aller siste minuttet men den gikk ikke inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er synd å slippe inn mål rett før slutt da... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Er synd å slippe inn mål rett før slutt da... Ja, jævlig surt . Viktig poeng også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Palestina-feiring kostet 28 000 kr. Dette var latterlig. Burde da ikke få bot for sånt... Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Haha, la akkurat merke til noe morsomt det ser ut til at alle i dette Sevilla forumet også er United fans ;p er det bare meg, eller er det sånn også ? var synd det med kanoutè, men rett skal vere rett, han trengte ikke nødvendigvis gjøre dette på banen. Så hadde han kansje sluppet unna boten ________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du må ikke tro jeg er Sevilla-supporter bare jeg er innom tråden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du må ikke tro jeg er Sevilla-supporter bare jeg er innom tråden. Latias er bare glad i å spamme alle trådene i fotball delen av forumet, samtidig som han holder seg saklig ^^, Honør til deg for det Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bare sa at alle i dette forumet, ikke alle som er fans ser neste ut til at det bare eg meg o Tozva som er Sevilla fans her. Trist, med tanke på at Sevilla er en klubb me så stort potensiale ____________________________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sevilla seier mot Deportivo 2-1 i en kamp Sevilla hadde overtaket.. Stallen: Palop Crespo Escudé Squillaci Fernando Navarro Navas Duscher Maresca (Renato) Diego Capel (Adriano) Kanouté (man of the match) Luis Fabiano ____________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 2-1? Ble det ikke 3-1? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 2-1? Ble det ikke 3-1? Halla, lenge siden jeg har oppdatert nå. Har vært borte i helga. Kretslagssamling. Vi vant den første av 3 kamper mot Deportivo i forrige uke. Den vant vi 2-0, det var i cupen. Den i helga vant vi 1-3. Fikk ikke sett kampen. Men har sett scoringene. Fabiano, Renato og Capel var målscorerne. Etter at Valencia tok uavgjort mot Villareal ligger vi nå på 3.plass. http://www.goal.com/en/news/722/la-liga/20...l-about-pennant Hva skal vi med Pennant? Vi har jo Navas, Adriano, Capel og Tom de mul. Syntest det er bortkastet vist vi bruker penger på han. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 2-1? Ble det ikke 3-1? haha, jeg var litt forvirra for på goal stod det 2-1 og sevilla.es stod det 3-1, men jeg fant ut at d var 3-1 som var riktigt ja ______________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 2-1? Ble det ikke 3-1? haha, jeg var litt forvirra for på goal stod det 2-1 og sevilla.es stod det 3-1, men jeg fant ut at d var 3-1 som var riktigt ja ______________________________________________ Vix'D^ Ja, grei sammenlagt seier da. 5-1, får håpe vi ikke trekker Barca eller Valencia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå