Bruker-161582 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Før kampen: Sampdoria - Sevilla Sevilla president Jose Maria Del Nido mener at hans lag skal spille for sitt UEFA Cup liv når de reiser til Italia for å møte Sampdoria i den siste kampen i Gruppe C. Vinnerne av denne konkurransen i 2006 og 2007 er for tiden på andre plass i gruppen med seks poeng, mens deres motstandere ligger to poeng bak på fjerde plass. Med seier eller uavgjort for Sevilla vil de gå videre fra gruppespillet. Vist Sevilla taper og Stuttgart overvinner gruppeleder Standard Liege, vil Uefa cup eventyret ta slutt for Sevilla. Sevilla er i god form, med to strake seiere over Real Madrid og Villareal. Samt skal det sies at Sevilla har aldri slått et Serie A lag, og at Sampdoria er uslåelige på hjemmebane på 5 europa kamper under trener Walter Mazzarri. Det forventes en jevn og fartsfylt kamp med to gode offansive lag. Dommer: Howard Webb Kampen vises direkte på Tv2Sport 2 20:45 Mitt tips: 1 - 3. Lagoppstilling kommer senere. Endret 18. desember 2008 av Tozva Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper på seier til Sevilla, tipper 1-3. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Kanoute er desverre skadet. Mulig start oppstilling: - Palop ; Konko, Squillaci, Escude, Navarro ; Jesus Navas, Romaric, Renato, Adriano, Capel ; Luis Fabiano Live Streaming Endret 18. desember 2008 av Tozva Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg tipper 3-1 til Sevilla:). Sevilla kan ryke ut dersom de ikke vinner. Forresten, noen som vet hvorfor goal.com har tatt bort Sevilla news? Jævlig kjipt. Det var bare nede en stund, det er til bake nå ____________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ser ut til at vi ryker ut nå Sampdoria 1 - 0 Sevilla Stuttgart 3 - 0 Standard Liege Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Så tidlig ut av UEFA-cupen? Er jo bare gruppespillet! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, det var veldig skuffendes. Hadde forventa at vi skulle gå videre. Virket som ikke spillerne var tente nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dere får konsentrere dere om serien nå da. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Dere får konsentrere dere om serien nå da. Ja, vi må det. Ligger jo bra ann nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De andre topplagene har jo CL også, så er mulig for dere å komme nærmere toppen. Er kanskje ikke så negativt å gå ut av UEFA-cupen likevel, selv om det egentlig betyr en del. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 De andre topplagene har jo CL også, så er mulig for dere å komme nærmere toppen. Er kanskje ikke så negativt å gå ut av UEFA-cupen likevel, selv om det egentlig betyr en del. Ja, får håpe det. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tipper 3-1 til Sevilla:). Sevilla kan ryke ut dersom de ikke vinner. Forresten, noen som vet hvorfor goal.com har tatt bort Sevilla news? Jævlig kjipt. Det var bare nede en stund, det er til bake nå ____________________________________________ Vix'D^ Jeg kan ikke se at det er tilbake? Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tipper 3-1 til Sevilla:). Sevilla kan ryke ut dersom de ikke vinner. Forresten, noen som vet hvorfor goal.com har tatt bort Sevilla news? Jævlig kjipt. Det var bare nede en stund, det er til bake nå ____________________________________________ Vix'D^ Jeg kan ikke se at det er tilbake? haha, bejunne å bli fult her nå ;p eg klare jaffal å åpne d :S _______________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 SALGET PÅ RAMOS & BAPTISTA Jeg er intrisert i å høre deres meninger om salget av disse spillerene. Min personlige mening, er at dette både var bra og dårlig. Ramos er Spanias beste back fortiden, uten tvil. Hadde han hatt lik utvikling i Sevilla montro ? Uasett burde vi være stolt av gutten.. Baptista der i mot! Han fikk en annen fri på karrieren. Baptista var en av de største stjernene på Sevilla. Han var virkelig en strålende play maker, som Sevilla kansje savner nå ? Han er vell i Roma nå tror jeg. På den andre siden, fikk vi god betaling fra Real Madrid på dem. Kanounte ble hentet fra Tottenham (hvilket reddet hans kariere) og superstjerna Fabiano ble hentet fra Porto. Dette har jo skapt en mål rik ovangsiv rekke. Så va mener folket ? Positivt eller negativt salg ? (tok det opp før, men ingen respons) ________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg syntes nå hvertfall det var bra dere solgte de til oss. Spesielt Ramos Tror det var bra Ramos ble solgt, har jo blitt stjerne nå og en god utvikling som jeg ikke tror han kunne fått i sevilla. Men Baptista var kanskje ikke et så bra salg, han kunne fått litt mer tid der. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Enig med Eivicious der. Kunne kanskje beholdt Baptista men Ramos måtte vekk. Men vi kunne trengt han akkurat nå. Vartfall nå som vi er en bedre klubb en Real Madrid ! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, uavgjort idag da. 0-0 mot Mallorca, burde vell egentlig vinni? Så vi hadde noen fete sjanser. Blir vansklig å holde følge med Barcelona nå. De gamle Sevilla spillerne fiksa scoring for barca idag.! Ser ut til at vi har mistet formen etter 2 sterke seiere. Men får håpe det snur etter jul Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vartfall nå som vi er en bedre klubb en Real Madrid !ja så absolutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå