Gå til innhold

Blueray spiller med "skip the crap" funksjon?

Anbefalte innlegg

Planlegger å kjøpe meg blue-ray spiller og ser at det er en ting veldig få(om noen) tester av blueray spillere sier noe om. Irriterer meg grønn over hver gang jeg setter i en kjøpe-dvd i dvd-spilleren min, så må jeg spole meg gjennom x antall reklamer for diverse andre filmer fordi "Next" og "Menu"-knappen er disablet.

Er det samme greia på blue-ray spillerne?

Jeg har lest om noe dvd-spillere som hadde en egen "skip the crap" (stc) knapp, hadde vært riimelig deilig med noe lignende på blue-ray.

Er faktisk et veldig viktig argument for min egen del når jeg skal velge blue-ray, hvis noen av disse spillerne har en slik funksjon.

Noen som vet?

Endret av fluxsoda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

siden du irriterer deg slik over all reklamen på dvd så har jeg et lite tips til. Nåe du har lagt dvden i dvd spillerern lar du spilleren lese platen, når den er ferdig med det trykker du 2 ganger på stopp og så på play så starter dvden rett på filmen og hopper over reklamen. tror det går på alle spillere og alle dvder. det har ihvertfall gått på mine dvd spillere og mine filmer. er ikke sikker på om det går på blue-ray har ikke prøvd det enda men skal prøve snart. jeg irriterer meg jeg og over all reklamen :)

mvh stian

håper jeg kan få en tilbakemelding på om du forstå hvordan og om du fikk det til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...