Edstro Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg er i vidergående opplæring, men har lust å ta noen ekstra programmfag, I tilegg noen VG3 fag slik at jeg slipper dem neste år. Jeg går i VG2 nå. Har også tenkt å forbedre noen fag fra VG1. Jeg har kommet frem til at det blir 8 eksamener. Virker dette for ekstremt? Kommer eksamenskontoret til å godta at jeg melder meg opp til så mange fag? Er selvfølgelig klar over at dette koster litt, men det er greit. Hvordan blir dateoene eventuelt fordelt? Er det smart å fordele eksamenene på flere skoler? Jeg er klar for å gjøre en god innsats for dette Endret 7. desember 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ekstremt? Neida, jeg skal ha 15 eksamner til våren. Hvis ikke datoene overlapper hverandre, burde det ikke være noe problem, tror jeg. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Ekstremt? Neida, jeg skal ha 15 eksamner til våren. Hvis ikke datoene overlapper hverandre, burde det ikke være noe problem, tror jeg. Ok. Høres bra ut Det jeg vet er at det skriftelige eksamene har fastsatt dato fra utdanningsdirektoratet, men det muntlige blir fastsatt av eksamenskontoret i samarbeid med skolen. Der står også om det er problemer med dato, sensorer eller noe annet så kan jeg bli bli overflyttet til et annet eksamenssted. Noe som ikke bryr meg. Vill det alikevell være smart å fordele det muntlige eksamene på ulike skoler. Eller hadde dere meldt dere opp på alt, en plass? Endret 7. desember 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg skal ha 8-10 eksamener til våren - men jeg har ikke skole utenom da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå