Trondster Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Showdown mellom kosedyr - Sherman vs. Usagi! Litt "bare fordi", egentlig. Tittel: Shark Attack! (Gjør seg bedre i stort) Et glass gammel dansk* til de som tar den korrekte teknikken på første forsøk. Buksevann ved svar "Photoshop". Hint her et sted. ISO 100, f/11, 2.5s * Avhentes personlig ved besøk hos undertegnede i Køben. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 haha.. :!: Du vil være en "wannabe" du også Dewil Underbevisstheten virker ganske underlig... kan jo være med der jeg da har jo et "wannabe objektiv" 18-70 så er jo bare å finne frem teip rullen;) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ohoy! "Psycho Killer" Spooky! Bravo! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Idag: ikke et bilde av den ødelagt ramen min. Derimot er det et snøfnuggbilde med en lys langt langt der bak. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I dag proever jeg meg paa et i sort/hvitt. Det er en trappesjakt/heissjakt paa hotellet der jeg befinner meg. Det kunne med fordel ha vaert litt varmere. Det er ingen grunn til misunnelse. Her er det lite med sol. Faar heller ikke sol paa kroppen da den er dekket til av en vaatdrakt fra topp til taa. canon 400D F/7,1 1/80 sek ISO 400 Lenke til kommentar
voffen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) f/2.2, 1/13, ISO 800 Endret 12. desember 2008 av voffen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tiramisuuuuuuuu. Hva er dette for noe? Likner litt på sjokolademousse Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En italiensk kake med mye snadder. Kan være veldig godt, men når den er dårlig er den virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mønster og belysning. Etter tre dager med rimelig planlagte utflukter, ble torsdag, den første fridagen på lenge, såpass ustrukturert at et eneste "hvordan ser dette ut fotografert"-bilde var alt minnekortet holdt da dagen var omme. Den halvkuttede lykta som henger på bunnkanten er likevel det eneste jeg ville ha endret på Rimelig tilfeldige innstillinger denne gangen, mest basert på å finne et kompromiss mellom dybdeskarphet, håndholdbarhet og tonalitet. f4, 1/80s og ISO200. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Disse hadde stilt seg lagelig til utenfor Nationaltheateret med småsur sang. Siden de står og synger på offentlig sted regner jeg med det er greit å publisere bildet ... Edit: ISO 1600 f/2.0 1/40s Endret 15. desember 2008 av EvilHomer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Showdown mellom kosedyr - Sherman vs. Usagi! Litt "bare fordi", egentlig. Tittel: Shark Attack! (Gjør seg bedre i stort) Et glass gammel dansk* til de som tar den korrekte teknikken på første forsøk. Buksevann ved svar "Photoshop". Hint her et sted. ISO 100, f/11, 2.5s * Avhentes personlig ved besøk hos undertegnede i Køben. Ingen som har forslag til teknikken, som (i det minste) jeg syntes var interessant? Lenke til kommentar
peetah Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er på besøk hos nevøen, og da er det alltid moro å knipse bilder... rare grimaser, rare ideer. Ikke veldig oppfinnsomt, men et litt annet utsnitt enn vanlig. Lenke til kommentar
hammern Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fjerde bidrag EXIF: ISO100, f/10, 30sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå