hammern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Andre bidrag: Lysmaling EXIF: ISO100, f/6.3, 30sek Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dagens bidrag satt virkelig langt inne... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Saint Etienne - Driving Home for Christmas iso 2500, 1/60, f/2.8 Hva gjorde fotografer i Norge før vi fikk kameraer som kan brukes som nattkikkerter? Dagens låt er en cover av Chris Reas Driving Home for Christmas, som Saint Etienne gjorde for sin jule-CD i 1995. Kun utgitt som julegave til fanklubbmedlemmene. Er juletrærne tettere pakket i år enn før? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 .......Er juletrærne tettere pakket i år enn før? :!: :!: Ikke så pene de juletrærne nei, men morsomt bilde... RandiA Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ingen rød tråd. Famlet litt i blinde idag. Hadde gått 3/4-del av den planlagte turen da jeg snudde tilbake mot Bakklandet og fant denne brennende røde døra. Den sorte ledningen som faller tvers gjennom bildet hever bildet for min del, andre har sagt seg uenige (men selv om enhver landskapsfotograf med respekt for seg selv har med hagesaks for de mest irriterende grenene, hadde det nok ikke blitt like populært her...). Som igår sørger f2.0 for å holde blikket i ramma med litt avfallende lysstyrke mot hjørnet, mens det var såpass mørkt at lyset fra lampa vises etter 1/40sek ved ISO200. Endret 9. desember 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Ettersom ledningen, logisk sett, ikke har noe der å gjøre (dvs. det er ikke en permanent installasjon); så synes jeg at den bør forbli. Sånn at vi kan stille oss spørsmålene "Hvorfor er den der?" og "Hva er koblet i den andre enden?" Litt forsent å klippe gresset nå ... Men kanskje bilen trengs å tines. Tom Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ble en bru idag også gitt.. Bildet er tatt i 11 tiden. Brennvidde:50mm f/22 Eksponeringstid: 46 ISO: 100 Endret 9. desember 2008 av Stian84 Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Prøvde meg en liten tur ut i går også, men det var litt for mørkt til at jeg gadd å fryse unødvendig på henda... Derfor et noe uinspirert innebilde. Edit: Hmmm, der kom ikke EXIFen med i bildet gitt... 1/80 sec f/2.5 ISO 400 Endret 10. desember 2008 av EvilHomer Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg ser jeg ikke er den eneste som har valgt blomster, her kommer endelig bildet fra tirsdag. Hadde jeg kunnet gjort dette om igjen ville jeg ikke valgt å ha den hvite tulipanen i forgrunnen. Det funket ikke. Endret 11. desember 2008 av Snirfle Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg henger etter merker jeg. Bedre sent enn aldri Dette er noen lys som viser at ett eller annet som har med ramen min er ødelagt.. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Var på konsert i Oslo i dag... ble noen brukbare konsertfotos. Peetah Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Var på konsert i Oslo i dag... ble noen brukbare konsertfotos. Idag - da er du vel en 6 dager for sent ute ? Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 EXIFen sier at bildet ble tatt den 9/12, så det er vel trolig teksten som er "tilbakedatert". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 EXIFen sier at bildet ble tatt den 9/12, så det er vel trolig teksten som er "tilbakedatert". Mulig, men det er ikke alle som får tak i exif uten å gå mange omveier*, så derfor stilte jeg spørsmålet. Tom *) Sitter på en pill rotten jobb-pc og exif-pluginen til firefox måtte jeg lyse i bann da den bare lagde bråk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå