lessis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Våget meg ut for å få litt dagslys i dag. Valgte å kalle bildet: Opplag - 5 måneder til de skal brukes igjen EXIF 400D ISO 100 F/5 1/200 sek Endret 8. desember 2008 av lessis Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Starter forsiktig i dag. Stilig, Mollenpriz! Uten tittel 40D 1/60 F/3,5 ISO 320 Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Strevde meg ut med et antikt stativ, men ga fort opp de lange eksponeringene pga manglende tålmodighet. Tittel burde være "Herregud, så kaldt! I morra tar jeg bilder inne." Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Strevde meg ut med et antikt stativ, men ga fort opp de lange eksponeringene pga manglende tålmodighet.Tittel burde være "Herregud, så kaldt! I morra tar jeg bilder inne." AH! fantastisk deilige linjer Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Babyfot Siden jeg er skeptisk til å legge ut veldig personlige bilder på nett hvor hvem som helst kan laste det ned, blir det kun bilde av foten til sønnen min. Mulig jeg er litt paranoid Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk lyst til å leke litt med lys - et nydelig gjenskinnet i steinlysestaken, som jeg ikke heelt greide å få frem. Men - som nybegynner er det gøy bare å være med. Også litt hekta på tallet 5(0) denne uka. ISO 100, f/1.8, 1/50 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mulig jeg er litt paranoid Litt. Jeg har klint familien min ut over Akam i årevis. Tenk litt over hva du legger ut, men verden blir ikke bedre av at man går rundt og er hysterisk. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 har latt meg inspirere av anew sine musikalske tolkninger, og prøver meg hermed på å tolke smalere filmtitler i uken som kommer. Hvis noen vet hvilken film fra 1971 dette er fra, så er det bare å imponere sine med akamere. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skulle vel bli "Four Flies on Grey Velvet" det da... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Starting with a big bang. At fjoråret ble et sorthvittfilmprosjekt, og at jeg i år har forsøkt å forstå fargefoto i større grad, gjør at årets femtiende uke blir en hvileløs jakt etter farger i harmoni og kontrast. Tror grunnen til at dette vokste på meg da jeg kom hjem er at det i alt sitt kaos er et greit utgangspunkt for å bygge en serie videre. Hvitt på sort mot sort på hvitt, grønt og rødt mot gult og blått. Blenderen var åpnet til f2.0 for litt vignettering (men skarpheten holder), lukkertiden 1/125sek ved ISO200 kom av at jeg hadde lagt inn -0.7EV eksponeringskompensasjon for å sikre ekstra smell i fargene. Endret 9. desember 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Våget meg ut for å få litt dagslys i dag. Valgte å kalle bildet:Opplag - 5 måneder til de skal brukes igjen Talende bilde, lessis...tenker det blir andre temperaturer resten av uken.... RandiA Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mandagens bilde - Et selvportrett i mitt ufancy "studio" i hjemmet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Klarte å glemme overføringskabelen hos en kompis, så bildet kommer ikke før nå Anyway; et Marsvinportrett. Her med hans favorittmat. Edit: Mister bilder alltid den crispe skarpheten når man konverterer fra Raw til Jpeg i Lightroom? Virker å gjøre det hos meg. Endret 9. desember 2008 av Akse Lenke til kommentar
hammern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mitt tema denne uken er lys, og eventuelt hva man kan gjøre i mangel av dette. Første bidrag: EXIF: ISO100, f/7.1, 30sek Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Edit: Mister bilder alltid den crispe skarpheten når man konverterer fra Raw til Jpeg i Lightroom? Virker å gjøre det hos meg. Bildet er jo skarpt nok det. Om du bruker Microsofts viewer i Windows til å se på bildene, så har den en helt ubegripelig dårlig algoritme for nedsampling, som dreper ethvert tilløp til skarphet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Edit: Mister bilder alltid den crispe skarpheten når man konverterer fra Raw til Jpeg i Lightroom? Virker å gjøre det hos meg. Bildet er jo skarpt nok det. Om du bruker Microsofts viewer i Windows til å se på bildene, så har den en helt ubegripelig dårlig algoritme for nedsampling, som dreper ethvert tilløp til skarphet. Er ikke i nærheten så skarpt som det var før nedskalering i Pixresizer. Når jeg så det i Lightroom vel og merke. Jævlig flott bilde forresten, Anew. Endret 9. desember 2008 av Akse Lenke til kommentar
peetah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke spesielt kreativt. Dag 2 ble mye bedre for meg;) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Mitt tema denne uken er lys, og eventuelt hva man kan gjøre i mangel av dette. Første bidrag: Oi akkurat på denne plassen har jeg tilbrakt mye tid når jeg vokste opp Stilig! Endret 10. desember 2008 av snoemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå