AtleBer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Majestic er et hel norsk kinship på snowbourn. Vi er et nok så casual kinship fortia, og hovedfokuset våres er å ha det kult sammen. Vi begynner å vokse, men trenger enda fler får å starte med events og raids. vi raida en en del rift pre-moria, men siden vi bare tar inn normen ble det vanskelig å fylle opp gruppene. Vi har alt som skal til for å bli et av de bedre guildene, vi trenger bare litt fler folk. Vi har TS server og hjemme side Som du kan ta en nerme titt på her. Alle er velkommen! Vi har nå starta å gjøre Hardmode instancer over hele moria. Det går unna! Endret 28. desember 2008 av AtleBer Lenke til kommentar
Raziki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, hvis jeg lager en char på serveren, kan jeg få joine guildet ditt ? Hvis jeg kan så hvilke klasser trenger dere ? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, hvis jeg lager en char på serveren, kan jeg få joine guildet ditt ?Hvis jeg kan så hvilke klasser trenger dere ? Jada, fortia trenger vi LM. Bare skriv inn på søknad skjema så inviterer vi deg med en gang vi har ditt ingame navn Lenke til kommentar
Raziki Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva slags informasjon trenger du i søknads sjemaet ? Sender navn senere denne uken, kanskje imorgen. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hva slags informasjon trenger du i søknads sjemaet ?Sender navn senere denne uken, kanskje imorgen. http://majestic.kicks-ass.org/infusions/cu...act/contact.php Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenkte på og lage en char på en annen server og siden jeg har fylt opp slotsene mine på Laurelin og har lyst til å spille en RuneKeeper. Tar dere i mot alle lvs så jeg kunne joine dere med en gang jeg starter på Snowy? Har masse erfaring fra End-Game etc på Laurelin Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Tenkte på og lage en char på en annen server og siden jeg har fylt opp slotsene mine på Laurelin og har lyst til å spille en RuneKeeper.Tar dere i mot alle lvs så jeg kunne joine dere med en gang jeg starter på Snowy? Har masse erfaring fra End-Game etc på Laurelin jada, og siden du har levlet opp såpass mange alter så lever du sikkert nokså fort Men vi bryr oss egentlig ikke noe om level på folk, siden vårt mål fortia er å få in så mange norske som mulig. Var en del som slutta da moria kom ut fordi de ville starte og raide med en gang. Det er veldig synd, men sånn er det. De kommer nok tilbake At du har end game erfaring er veldig possitivt. Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva slags informasjon trenger du i søknads sjemaet ?Sender navn senere denne uken, kanskje imorgen. fikk skjemaet ditt, men fant deg ikke ingame?? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hva slags informasjon trenger du i søknads sjemaet ?Sender navn senere denne uken, kanskje imorgen. fikk skjemaet ditt, men fant deg ikke ingame?? Hva heter du ingame så kan jeg logge på og invite deg nå. Lenke til kommentar
Raziki Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nanvnet er Raziki, jeg logger på senere idag. Sikkert i 21.00 tiden. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Vi har nå starta å gjøre Hardmode instancer over hele moria. Det går unna! Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Anbefaler dette kinnet til alle Nordmenn Gode, hyggelige og flinke spillere som backer deg opp når du trenger hjelp, mye erfaringer og flott miljø! Ønsker dere lykke til med Radiance Instancene og veien mot "The Watcher" -Heb Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bump Still recruiting :-) Alle Classes/Lvls Kontakt en av disse ingame for mer info:) Mathilior/Nennx/Perolas/Erlandiir/Humphrey/Pelendil/Svennetempo/Sylvaniel/Tweedaal Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har lagt in søknad på siden deres Wreckster Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 vælkømmin Kjekt guild, anbefalest. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har en rimelig bra lvl 60 hunter + rank 6,5 BA på Laurelin. Spilt siden august 2008. Lurte på å rolle en ny klasse på Snowburn og joine dere. Er det mulig? Dere er still going strong så hvis jeg starter opp der og legger inn søknad kan jeg joine? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har akkurat rolla character på Snowbourn selv, er ikke høyere enn lvl 17 atm, men hvis dere tar inn low lvl folk ,hadde det vært gøy å hatt muligheten til å joine en norsk guild. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har laga meg en rune-keeper på Snowburn nå. Kaller meg Elendo. Skikkelig morro klasse så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå