Torrevieja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva skal jeg gjøre?? Mannen i butikken skulle ha 1000+ for xp cd. DET kan han fett glemme. Er det kun en bruker på en cd eller wut?! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eh... Hæ? Litt tydeligere hva problemet er takk. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Altså jeg må vel ikke kjøpe windows cd for å få kjerra formatert vel ?!! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke hvis du har en cd nei. Hvis du ikke har en cd og har kjøpt maskinen med XP installert har du enten fått med en gjenopprettings-cd eller instruksjoner om å brenne ut en gjenopprettings-cd når du startet opp maskinen første gang. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Vet a søren jeg. Jeg bygde pcen min selv for lenge siden. Og på skolen der var det en dude som installerte med en xp cd tror jeg. Kan jeg ikke bare låne en eller anen cd der ute da?? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så du klager over at du må kjøpe noe du har brukt lenge og burde ha betalt for for lengst? Sukk... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det kalles piratkopiering og er egentlig fyfy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Du har 1 valg: Kjøp Windows XP. Du har tydelegvis ein piratkopi installert i dag, hjelp til den slags kan du ikkje få her. Edit: Eventuelt Vista, eller laste ned Linux. Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen. Endret 7. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg