Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med pcen :(

Anbefalte innlegg

hey sann. jeg har ett problem med pcen. tror det er noe med skjerm kortet fordi pcen har gått i en sånn "sikkerehetsmodus" og jeg har prøvd å trykke på f8 i starten men det har ikke funket. noen som har en bruksanvisning til å installere skjerm kortet på nytt ?

ja jeg er ganske (noob) med pc men jeg skal/vill klare det men trenger hjelp:P

Harald

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

si hva skjermkort du har, så linker vi deg korrekte drivere enkelt...

Men, selv utne skjermkortdrivere så skal du få bilde på skjermen altså, selv om du ikke er i safe mode. Det vil bare suge i 3D, og ting som å scrolle vinduet vil gå hakkete.

Jeg forstår ikke helt hva du prøver å si dog. Sikkerhetsmodus er noe du selv velger i oppstarten. Du mener vel ikke å si at du automatisk får opp sikkerhetsmodus når du starter maskinen uten at du får velge noe annet?

-Stigma

Lenke til kommentar
si hva skjermkort du har, så linker vi deg korrekte drivere enkelt...

Men, selv utne skjermkortdrivere så skal du få bilde på skjermen altså, selv om du ikke er i safe mode. Det vil bare suge i 3D, og ting som å scrolle vinduet vil gå hakkete.

Jeg forstår ikke helt hva du prøver å si dog. Sikkerhetsmodus er noe du selv velger i oppstarten. Du mener vel ikke å si at du automatisk får opp sikkerhetsmodus når du starter maskinen uten at du får velge noe annet?

-Stigma

hey nei det var noen andresom mente at jeg hadde problemer med eventuelt skjermkortet. er usikker selv om hvilket skjermkort jeg har men jeg har hadd pcen i 2 og ett halvt år nå. men den funker i hvert fall. det er riktig at det hakker litt når jeg prøver å scrolle nedover. og skjermen er ganske stor. det virke litt som at den har andre programer opp selv om jeg ikke har det. :( (vist noen sier hvordan jeg finner ut hva/hvor skjermkortet ligger så sender jeg hva som står så snart som mulig :p)

Harald

Lenke til kommentar

jeg tror jeg har vgasave. mn produsent og plassering står dfet ukjent. men på enhetstype står dt (Drivere som ikke er Plug and Play-kompatible)

tjeneste navn og visningsnavn er vgasave. det var det jeg klarte å finne. tusen takk for alle svar :p

Harald:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...