smmathi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Jeg har litt internet problemer. Saken: Jeg kommer inn på internet, og MSN, men ikke andre programmer som krever internet tilkobling. Eks: Pokerklienter, Norton. Får meldingene at det er noe internett problemer/er ikke connecta osv. Trenger svar fort. Takk mvh smmathi Lenke til kommentar
smmathi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kommer heller ikke inn i Firefox. Får bare sidelastningsfeil, men alt funker som det skal i IE Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Typisk oppførsel hvis du har f.eks Norton eller en annen softwarebrannmur, reset den eller skru den av og sjekk hva som skjer. Norton har en tendens til og bli halvdød nå og da og skape masse problemer. Lenke til kommentar
smmathi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Typisk oppførsel hvis du har f.eks Norton eller en annen softwarebrannmur, reset den eller skru den av og sjekk hva som skjer. Norton har en tendens til og bli halvdød nå og da og skape masse problemer. Hadde norton, men avinstallerte igår. Skruer av brannmuren, men til ingen hjelp Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Begynte dette rett etter du avinstallerte Norton, eller f.eks. etter neste restart? Har du skrudd av Windows-brannmuren? Har du andre sikkerhetsløsninger/antivirus/brannmur? Lenke til kommentar
smmathi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Begynte dette rett etter du avinstallerte Norton, eller f.eks. etter neste restart? Har du skrudd av Windows-brannmuren? Har du andre sikkerhetsløsninger/antivirus/brannmur? Etter jeg installerte/avinstallerte Norton. Har norton 360 nå, men dette har ingenting med saken og gjøre, siden det skjedde når jeg ikke hadde NOE som helst sikkerthetsløsninger. Skrudd av Windows-brannmuren ja. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis problemet oppstod rett etter du avinstallerte Norton er det nærliggende å tro at det har noe med saken å gjøre, uten at jeg vet akkurat hvordan. Ble det skikkelig avinstallert? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikke alltid så lett og fjerne Norton skikkelig, man må ofte bruke dette verktøyet: http://service1.symantec.com/Support/tsgen...005033108162039 Lenke til kommentar
smmathi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikke alltid så lett og fjerne Norton skikkelig, man må ofte bruke dette verktøyet: http://service1.symantec.com/Support/tsgen...005033108162039 TyTyTy Funka genialt jo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå