Kjetile Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Min bærbare acer restarter seg selv under oppstart. Etter noen sek så kommer det opp en side der jeg får 4 valg, starte windows på vanlig måte, og lignende valg. Men uansett valg så starter den på nytt etter noen sek, og samme skjer igjen... Er ingen dataekspert så jeg sliter litt... Noen ide? Slet med spyware og slike ting før dette skjedde. Er det noe å gjøre uten at jeg må innstallere win på nytt? Lenke til kommentar
Kjetile Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ingen??? Noe jeg kan gjøre med setup,feks??? Endret 8. desember 2008 av Kjetile Lenke til kommentar
Kjetile Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Mange gode svar ja, takk...... Lenke til kommentar
Total92 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Mange gode svar ja, takk...... Har nok ikke noen diagnose akkurat, men det kan være at en eller annen luring har lagt en batch-fil i oppstartsmappa di, slik at den skrur seg av med en gang den skrur seg på igjen. Har hatt litt moro med sånt selv faktisk. Liten sannsynlighet, men verdt å sjekke. For å sjekke må du gå inn i sikkerhetsmodus (trykk F8 ved oppstart) og åpne oppstartsmappa derfra. Endret 9. desember 2008 av Total92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå