Dotten Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Desember måned er her, julemaset tar til og presanger skal kjøpes. Til dette kan sikkert også forumet være til hjelp, det er sikkert noen her inne som kan gi deg et råd om du ikke vet hva kjæreste, venner eller familie skal få. Hvorfor ikke kjøpe en dorull med pengesedler som mønster? Uansett, ettersom julen nærmer seg så vil vi i teamet oppfordre våre brukere til å spre julestemning på forumet. Å oppføre dere som engler er jo en selvfølge (hurra for ordspill), men mer bestemt så vil vi be dere vurdere om en egen juleavatar kan være noe for dere. En avatar er for de som ikke er helt kjent med dets funksjon nærmest som din egen personlige "logo". Den gjør det lettere for andre å kjenne deg igjen og den gir forumet et mer personlig preg. I år som tidligere år er det satt igang med en egen juleavatar-konkurranse av vår ferske brukermoderator TSP. Nominasjonstråden reiser du til ved å klikke her. Har du sett en avatar du vil nominere så ikke nøl med å gi beskjed i tråden før fristen går ut! Om du vil ha din egen, men ikke helt føler det kunstneriske i deg våkne så kan du be om hjelp i vår egne avatartråd. Med det håper jeg vi vil se mye rødt og hvitt som farger forumet vårt utover i desember og at julefølelsen sakte men sikkert sniker seg inn på dere alle. Har du noen ideer til hvordan forumet kan bidra enda mer til å verdsette julen så rop gjerne ut i denne tråden Også Achmed kler seg ut i anledning jul Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Trodde først ved overskriften at forumet hadde fått juleskin men det stemte nå ikke, men hadde ikke det vært fint da? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Et juleskin hadde nok vært noe ja, vi fikk jo Halloween-skin i sin tid. *mase på drift* Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har venta på et juleskin her, jeg og. Hadde vært koselig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Trodde først ved overskriften at forumet hadde fått juleskin men det stemte nå ikke, men hadde ikke det vært fint da? Var jo grunnen til at jeg klikket meg inn i tråden. Hadde vært koslig, ja! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, det var det jeg håpet på og! Men neida... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Pokker heller, dette har uten intensjon blitt en VG inspirert tittel på tråden med misvisning og manipulasjon Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg var sikker på at diskusjon hadde fått et eget juleskin, ja. Takk gud for VG-overskrifter . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skal ta en liten julejakt ved anledning, men jeg har tettpakket med eksamner frem til og med den 15, så jeg vil ikke love noe helt enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pokker heller, dette har uten intensjon blitt en VG inspirert tittel på tråden med misvisning og manipulasjon Hadde jeg visst at dette var juleavatar greier, hadde jeg nok ikke trykket meg inn i tråden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, trodde også det var juleskin som ble annonsert, go tabloidoverskrifter. Jeg får se om jeg får mekket en juleavatar hvis tiden strekker til, men jeg er ikke akkurat en racer i Photoshop og det florerer ikke akkurat av ideer. Litt dumt å be om hjelp hvis man vil være med i konkurransen (må i det minste informere om hvem som har lagd den), men hvis jeg ser at det ikke blir noen selvlagd avatar får jeg krype til korset og heller holde meg unna konkurransen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så rart. Jeg selv trodde akkurat det samme. Har selv vært med og mase på et juleskin. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det tok ikke lange tiden i hans nye drakt før TSP fikk utøvd litt lobbyvirksomhet for å fremme årets juleavatar-konkurranse! Så får vi håpe at med hans inntog i de grønne rekkene vil det bli litt mer schwüng på sakene hva gjelder juletheme til forumet også.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skjønner ikke helt hvorfor dette skal være så vanskelig å få til. Softwaren forumet bruker har en rekke muligeter for tilpassing. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg prøvde å pynte avataren min til jul etter å ha lest denne oppfordingen. Ser jo kanskje ikke så mye jul ut .. men det er et bilde av et papirhjerte som er hengt opp Kanskje jeg finner noe mer julepynt etterhvert.. Endret 8. desember 2008 av pybalto Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Elendig overskrift. Tabloider er for dumme sauer. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) ... Hvordan kunne det være noe annet enn juleskin med den overskriften?! Jeg har allerede en ... eh ... forferdelig stygg juleavatar som jeg fant på internett. Endret 8. desember 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg som håpet på juleskin... Gief! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Juleavatar er for kjedelige folk. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trodde først ved overskriften at forumet hadde fått juleskin men det stemte nå ikke, men hadde ikke det vært fint da? Trodde det jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå