Gå til innhold

Bill.mrk: Lite kompetent student søker hjelp ang. ny pc


Anbefalte innlegg

hva med og heller kjøpe duron 1,2 pakketilbudet på Psdata(2998), da kan man kjøpe ny PC vært halvår i steden for 1 gang anne vært år.. :)

 

det der er et latterlig tilbud. Vet ikke hva som følger med, men jeg betalte 3000kr for kabinett, XP1800+, MSI KT3ultra og 256mb twinmos pc27000 m winbond.

Det meste andre har man jo fra før.... (kanskje ikke harddisk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva med og heller kjøpe duron 1,2 pakketilbudet på Psdata(2998), da kan man kjøpe ny PC vært halvår i steden for 1 gang anne vært år.. :)

 

det der er et latterlig tilbud. Vet ikke hva som følger med, men jeg betalte 3000kr for kabinett, XP1800+, MSI KT3ultra og 256mb twinmos pc27000 m winbond.

Det meste andre har man jo fra før.... (kanskje ikke harddisk)

 

latterlig er det ikke, du får ALT unatatt skjerm for under 3000, (mus tastatur høytalere osv alt,...

 

men er jo ikke toppen av maskin..

Lenke til kommentar
hva med og heller kjøpe duron 1,2 pakketilbudet på Psdata(2998), da kan man kjøpe ny PC vært halvår i steden for 1 gang anne vært år.. :)

 

det der er et latterlig tilbud.

 

latterlig er det ikke, du får ALT unatatt skjerm for under 3000, (mus tastatur høytalere osv alt,...

 

men er jo ikke toppen av maskin..

 

den maskinen eier jo ikke oppgraderingsmuligheter! med et KT3ultra (aller helst nforce) og PC2700 får du jo kjørt alt fra duronen til XP3000+ !!! det er litt mer enn dobling i ytelse! (sannsynligvis enda mer pga DDR vs SDR)

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke maskinen til Kowalski?

 

Jeg skal bruke maskinen primært til internett og musikk. Men det blir nok litt gaming også... kan jo ikke bare lese til eksamen.

 

Liker som tidligere nevnt at maskinen er stillegående.

 

Tror nesten jeg vil ha 9500 PRO-skjermkortet, det kommer vel til å drive nye spill greit?

 

Xvani: Jeg tror prisen jeg tok utgangspunkt i for 9100-kortet har 128 DDR, og det er vel greit å ha såpass?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endelig er maskinen på plass, og jeg er fornøyd.

Det ble stort sett som oppsettet i post 1, med to unntak:

 

  • Skjermkort: Hercules Prophet 9500 PRO 128 DDR

(vet det er dårlig og dyrt, ikke spør)

 

Skjerm: Hitachi CML174SXWB

 

En stor takk går til alle som har bidratt i denne tråden, hyggelig at mange hjelper til!

 

Mvh Kowalski

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...