Fotofashion Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 eksponert med blits og lang lukkertid. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Lang lukkertid - er fuglene limt inn i etterkant? Fin kontrast (assosiasjonsmessig) mellom motiv, bakgrunn og himmel(fugler). Endret 7. desember 2008 av Grizzmo Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 fuglene er fra et annet bilde.. som er tatt med en ixus. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ganske så stilig kombinasjon av bilder, men jeg klarer ikke la være å legge hodet på skakke, jeg synes det var fryktelig venstretungt. Synes også at buksa og bakgrunnen glir litt for mye i ett. Nå sitter jeg på en laptopskjerm, så det kan godt være den ødelegger litt. At bakbildet med fuglene er såpass røfft liker jeg, det går godt sammen med det røffe uttrykket til modellen. Hva positur angår er jeg ikke på noob-stadiet engang, så jeg lar være å kommentere det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 er ikke normal portrett så ikke noe standard positur jeg ville ha i et slikt bilde . Var på jakt etter noe som kan vise energi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå