Olgadolga Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har i det siste vært plaget med at spyttkjertlene danner noe syyyykt mye spytt i munnen min.. Det hender som oftest om natten. Det som skjer er at det blir så mye spytt at jeg ofte svelger spyttet, når jeg gjør det nok ganger, så begynner jeg og få magesyre opp i halsen/munnen.. Noe som er veldig irriterende! Hvorfor får jeg så mye spytt i kjeften? Drikker liek 1 stor flaske pepsi max om dagen om det skulle ha noe og si :s Tygger også liek 1 pakke Extra tyggis om dagen også... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva med å kutte ut både pepsi og tyggis for å se om det har noen virkning? Ellers så ser jeg ikke hvordan du kan få magesyre opp i munnen fordi du svelger spytt. Sover du i en skråning eller? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er tydlegvis ein mekanisme nede i halsen/magen som skal forhindre at magesyre kjem opp. Om denne failer vil det kome magesyre opp om du f.eks. ligg på rygg osv. Kanskje det har skjedd noko her? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg ligger på siden hver natt.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spyttkjertlene aktiveres nok som en følge av ting som skjer nede i magen. Sikkert for å beskytte tennene eller noe for magesyren. Kanskje du bør kutte ut brusen og sjekke. Det blir litt sure oppstøt av å drikke brus. Gjelder også sjokolade, fet mat og masse annet snadder. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Prøvd å ikke henge opp ned når du sover? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det beste er å ikke få magesyre i munnen. Daniel Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Drikk et stort glass med melk når dette skjer. Kurerer jævelskapet Lenke til kommentar
audiox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det har skjedd ofte med meg etter jeg har hatt vondt i magen, eller kastet opp. Vet ikke hva som forårsaker det hos deg da, om du får det helt uten videre :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå