SteffenVL Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Satt og spillte online i dag på lv. 55 og var like før jeg kom til prestige. Men da jeg ranket opp til prestige så bare virka det som spillet ikke ville koble opp til internett lenger. Sto bare "Downloading game settings..." og jeg venta en stund. Så prøvde jeg og skru spillet av og på, men funka forsatt ikke. Fikk alså ikke opp hvilken rank jeg var og kunne ikke gå innpå noe. Noen som kan hjelpe? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har slitt med dette problemet en stund jeg også. Er visst et problem som forekommer hos noen som bruker trådløs tilkobling når de spiller... Det meste effektive jeg har kommet fram til er å skru av og på routeren din. Det har funket for meg, og ser ut til å løse problemet for en stund i det minste.. Jeg vet ikke HVA problemet egentlig er, men irriterende er det definitivt! Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, var faktisk ikke det problemet. Har også hatt det 3-4 ganger, og gjort det samme som deg. Har også vanlig kabel og ikke trådløst. Utrolig nokk så funka det igjen etter en stund med venting. Men exp fra den siste matchen var ikke med :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå