DataFjotten Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hei. Noen som vet hvor jeg kan levere gamle harddisker? Endret 7. desember 2008 av DataFjotten Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om du tenker vanlig retur, tar elkjøp f.eks imot sånt. Om du derimot tenker sikkert destruksjon, er det andre steder du må henvende deg. Jobben har avtale med lokal avfallsplass, som på en godkjent måte destruerer diskene. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Formater de først, deretter lever de til en vennlig sjel her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Hvis ikke tar jeg også i mot. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En vanlig format duger dårlig om det er noe han ikke ønsker andre skal få tilgang på. Ellers er ideen bra, gjennbruk er en fin ting. Husker ikke hva det vi bruker på pcene som blir videreformidlet via jobben er for noe, men var endel styr før folk fant noe som dugde til å fjerne sensitiv informasjon (uten at det tok ei uke per disk) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om trådstarter er så redd så får trådstarter åpne ennå en tråd og spørre om programmer som sikkert sletter en hel disk. Gjenbruk alt, alltid og dropp det med å thrashe alt som er rett i dunken og finn på dævelskap. Det er mange på forumet som ønsker å bruke deler fa gamle PC-er til forskjellige prosjekter. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Den ene disken fungerer ikke og den andre er formatert, så er bare for meg å bli kvitt dem på en enkel måte. Stikker innom Elkjøp imorgen jeg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du poster størrelsen på disken og hvilken elkjøp så vedder jeg på at noen ønsker å overta disken der. Flott at det ble løst Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 1 stk 80gb maxtor disk og 1 stk WD 24300 disk ble levert på Elkjøp i Tønsberg idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå