Kultom Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tema Sier det meste... Bruker musa mest til spilling og jeg har lyst på trådløs men jeg vet ikke om jeg vil merke latency'en som finnes i trådløse mus. er det noe særlig forskjell er ikke teknologien bra nok ennå. Ville Mx700 holde like bra som Mx500 i spill som q3, ut2003 og viktigst av alt Counter- Strike? Mvh Bugbear har lyst på ny Mus på TG03!! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tror ikke teknologien har kommet så langt at trådlløse muser er like gode som vanlige muser. Så vil nok anbefale mx500, har den selv og den er veldig god. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tror ikke teknologien har kommet så langt at trådlløse muser er like gode som vanlige muser.Så vil nok anbefale mx500, har den selv og den er veldig god. Anbefaler Microsft Explorer 3.0 mer, kompissen min sin MX700 er ikke like god å holde i som denna, mener selv at denna er best Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg tror nok ikke en trådløs er like bra for oss som er veldig prikete når vi spiller, men jeg bruker mx700, funker helt fint i CS... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg tror nok ikke en trådløs er like bra for oss som er veldig prikete når vi spiller, men jeg bruker mx700, funker helt fint i CS... Icemat/Func og MS Explorer 3.0 er seriøst best. MX700 er bra, men ikke like god å holde i. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bah! Skal du ha det beste går du selfølgelig for Logitech MX500!!! Den er kongen på haugen Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 MX700! ...men kanskje ikke på TG hvor en eller annen luring knabber / gjemmer den for moro skyld... Er jo bittelitt vanskeligere å stikke av med en som har ledning. Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 MX700! ...men kanskje ikke på TG hvor en eller annen luring knabber / gjemmer den for moro skyld... Er jo bittelitt vanskeligere å stikke av med en som har ledning. nei da er det kabel man skal ha..... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 spiller du mye fps spill burdte du gå for mus med ledning fordi de veier mye mindre en de med batterier etter cirka 4 timer med spilling kjenner du sikkert at du burdte gått for mx500 eller ms intellimouse 3.0 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 spiller du mye fps spill burdte du gå for mus med ledning fordi de veier mye mindre en de med batterier etter cirka 4 timer med spilling kjenner du sikkert at du burdte gått for mx500 eller ms intellimouse 3.0 Legger merke til det med men Mouseman optical nå, sliten i håndleddet etterhvert må jeg si. kjøper ikke intellimouse, rent av prinsipp siden det står microsoft bak på den. det eneste jeg (må) tolerere er og ha windows fra microsoft for jeg er spill avhengig, programering o webdesign osv. kommer etter spillene på min pc ( bugbear er 16 år så det er kanskje ikke så rart ) Fikk prøve mx 500 og mx 700 på lokal databutikk. DE ER DEILIGE BEGGE TO. men jeg syntes ikke at tråden er så mye i veien uansett og jeg la merke til at det ble bedre spilling med MX500 enn med 700 så jeg vet nok hva jeg tar meg råd til på TG03... Komplett har nok med noen av dem bort dit håper jeg... Gjør de ikke det tru?? Takk For Svar Mvh Bugbear (CS fjortis ) Lenke til kommentar
MaGiX Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er selv meeeeget fornøyd med min MX500. Må sies at jeg ikke har prøvd MX700 mer enn litt i butikk så jeg kan ikke si om den holder mål i raske situasjoner, men har hørt at den skal gjøre det. Ellers er jo MX500 og MX700 så godt som like bortsett fra at MX700 er trådløs og veier en del mer. Men litt morsjon har man jo godt av 8) Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vel har hatt en del muser med og uten tråd (bla. Razer 2000 ) og jeg kommer aldri til å gå tilbake til trådmus, den friheten du har uten tråd på slep ! Spiller en del og spesielt FPS. og har ingen problemer i spill med det noen kaller muse lag . Har nå MX700 og er kjempe fornøyd denne musa er kjapp og presis nok uansett hva du skal bruke den som . Husk at denne musa er oppladbar ikke noe tull med å bytte batterier ol. Men hvis du absolutt må ha en vaier på slep velger du noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bah! Skal du ha det beste går du selfølgelig for Logitech MX500!!! Den er kongen på haugen Amen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har MX700, merker ikke no spes forskjell på latency liksom... Lenke til kommentar
zup Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bruker MX500 og er blitt altfor godt vant til knappene, foruten dem ville jeg valgt MX300 til spill. MX700 er endel tyngre enn MX500 og det er alltid litt jalla og måtte ladde musen eller skifte batteri. Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bruker MX500 og er blitt altfor godt vant til knappene, foruten dem ville jeg valgt MX300 til spill. MX700 er endel tyngre enn MX500 og det er alltid litt jalla og måtte ladde musen eller skifte batteri. selv jeg som er verdens mest sløve person klarerå huske å sette den i ladern vær kveld, og den holder fint til mer enn 12timers hard bruk i pc/ og masse cs. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei. Etter å ha brukt MX500 i noen uker så kan jeg på det sterkeste anbefale den. Jeg synes det er kjekt å ha ei mus med tråd og ikke den trådløse versionen. Kan kanskje komme av at jeg er litt "gammeldags" når det gjelder bruk av mus. Anngående det med det lille loddet som ligger inne i MX500 så syns jeg MX500 oppfører seg mere "stabilt" en hvis du tar det ut. Selvfølgelig er det en smaksak. Men jeg anbefaler på det sterkeste at du prøver musa i din nærmeste lokalforettning før du kjøper musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå