Dzeko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis du er interessert i fotball så anbefaler jeg "FIFA 09" på det sterkeste.Jeg har spilt det hos en kompis en stund, og ble nesten avhengig :!: Fifa 09 er det første spillet jeg skal skaffe meg når xboxen kommer nå om et par dager! LØP OG KJØP! Hvis du VIRKELIG er interesert i fotball, kjøper du PES 09 isteden Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis du er interessert i fotball så anbefaler jeg "FIFA 09" på det sterkeste.Jeg har spilt det hos en kompis en stund, og ble nesten avhengig :!: Fifa 09 er det første spillet jeg skal skaffe meg når xboxen kommer nå om et par dager! LØP OG KJØP! Hvis du VIRKELIG er interesert i fotball, kjøper du PES 09 isteden HaHa, hadde du bare visst hvor mye bedre fifa 09 er, både på Live og ellers som spill. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du et skikkelig annlegg: DEAD SPACE! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis du er interessert i fotball så anbefaler jeg "FIFA 09" på det sterkeste.Jeg har spilt det hos en kompis en stund, og ble nesten avhengig :!: Fifa 09 er det første spillet jeg skal skaffe meg når xboxen kommer nå om et par dager! LØP OG KJØP! Hvis du VIRKELIG er interesert i fotball, kjøper du PES 09 isteden HaHa, hadde du bare visst hvor mye bedre fifa 09 er, både på Live og ellers som spill. LOL, da har jeg hørt det og... Hadde Fifa vært bedre, hadde ingen kjøpt PES. Er jo en grunn til at folk velger PES, selv om Fifa har lisensene=) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hysj, hysj om deres lille diskusjon om fotballspill? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 liker ikke fotball så ikke vitsen å snakke om dem. skal snart lese nermere på alle spillen som er anbefalt. så ser jeg hva jeg ender opp med. takker for alle svar jeg har fått. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis du er interessert i fotball så anbefaler jeg "FIFA 09" på det sterkeste.Jeg har spilt det hos en kompis en stund, og ble nesten avhengig :!: Fifa 09 er det første spillet jeg skal skaffe meg når xboxen kommer nå om et par dager! LØP OG KJØP! Hvis du VIRKELIG er interesert i fotball, kjøper du PES 09 isteden HaHa, hadde du bare visst hvor mye bedre fifa 09 er, både på Live og ellers som spill. LOL, da har jeg hørt det og... Hadde Fifa vært bedre, hadde ingen kjøpt PES. Er jo en grunn til at folk velger PES, selv om Fifa har lisensene=) Før var det slik at PES var bedre på gameplay, men nå er det ikke slik lenger.. Fifa har fått den beste fysikk-motoren og beste grafikken (selv om det alltid har vært slik), og enda til har fans av PES innrømt at denne gangen vant FIFA, De sa at spillet PES er utgått på dato, mens FIFA endelig går til topps når det gjelder alt fra grafikk til gameplay. du er nok en av de fan-boyene som ikke tør å innrømme at FIFA 09 er bedre Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lol, jeg er langt ifra å være en fanboy. Selvfølgelig er det noen som mener Fifa er bedre, det var det til og med de dagene da PES 4,5 og 6 var milevis foran Fifa. Jeg kan si meg enig i en ting, og det er at Fifa har gjort større progresjon enn det PES har gjort de siste to årene. FIfa 08 feks var en stor oppgradering fra 07. HOWEVER, PES føles fortsatt som ekte fotball, noe Fifa aldri har gjort for min del. Hvis du liker Fifa så får du lov til det, men å kalle det en bedre fotballsimulator synes jeg ikke du kan gjøre. Prøv PES en periode du:) (Hvis du vil diskutere videre, send PM. Tror moddene blir furtne ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå