Markelure Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 er det noen spill som jeg bør kjøpe til xbox 360 en min? tenker på slike spill som er veldig bra osv. må ha noe å ønske meg til jul:) det er ikke noen spessiel sjanger spillet trenger å være i. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1044714 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gears of War 1/2 Lost Odyssey Mass Effect For eksempel. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Call of Duty 4 Halo 3 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Mirrors Edge Fable 2 Call Of Duty 5 GTA IV Penny Arcade Call Of Duty 4 Halo 2 FarCry 2 Endret 7. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mirrors EdgeFable 2 Call Of Duty 5 GTA IV Penny Arcade Call Of Duty 4 Halo 2 FarCry 2 Halo 2? Det er 360 spill... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er et originalt Xbox-Spill med mye moro ja. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 FALLOUT 3. fikk det for 3 dager siden. er helt hekta. nydelig spill OBLIVION er også bra, men foreslår at du spiller det før FALLOUT hvis du skal skaffe deg det. MASS EFFECT er et helvettes bra spill! bare ikke rush gjennom det altfor fort. det er ikke like fett andre gangen som første. ta deg god tid BIOSHOCK er et imo et av verdens beste spill. makan til bra saker skal du lete lenge etter. ELSK! ORANGE BOX er greit å ha hvis du ikke har spilt half life 2, episode 1 og episode 2. portal følger også med. mye moro! TEAM FORTRESS er også i pakka. ganske artig online. GEEEEEEEEEARS OF WAR 1 & 2. skal du ha xbox er disse et must have. maskulint, overdimensjonert (på en god måte. du skjønner når du ser musklene på noen av gutta). adrennalin, barkshet og krig. yarrrh! GEARS OF WAR online er FETT. har ALDRI vært så fett å spille online før. sorry, men cs kan legge seg. hoho! gledelig jul og kos deg med boxen din! Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis du ser etter et sted å begynne samlingen, kan du se på spill som bare finnes (fantes?) til 360 først og er vel verdt en investering. Annet har du kanskje spilt på PC eller andre konsoller fra før. Dead Rising Burnout Paradise Gears of War 2 (coop.) Viva Pinata (hvis du liker sånt) Castle Crasher (XBLA) Mass Effect Fable 2 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 tusen takk for mangen svar. jeg for se hvilket/e spill jeg kommer til å ønske meg. god jul Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Anbefaler Mirrors edge. Alle de trailerene gjør meg hekta max. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis du er interessert i fotball så anbefaler jeg "FIFA 09" på det sterkeste. Jeg har spilt det hos en kompis en stund, og ble nesten avhengig :!: Fifa 09 er det første spillet jeg skal skaffe meg når xboxen kommer nå om et par dager! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil kjøpe meg et morsomt og litt langt RPG som jeg ikke går lei av med en gang. Noen tips? Har tenkt på Fable 2, Fallout 3 eller Mass Effect. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gears of War Gears of War 2 Lost Odyssey Mass Effect Call of Duty 4 Halo 3 Mirrors Edge Fable 2 Call Of Duty 5 GTA IV FarCry 2 Oblivion Eternal Sonata Blue Dragon Prince of Persia Fallout 3 Dead Space Bioshock The Orange Box Star Wars The Force Unleashed Dead Rising Burnout Paradise Viva Pinata Battlefield Bad Company Saints Row 2 Left4Dead Rock Band Rock Band 2 Guitar Hero 3 Guitar Hero World Tour Forza 2 Colin McRae: DiRT Crackdown Geometry Wars (XBL Arcade) Geometry Wars 2 (XBL Arcade) DOOM (XBL Arcade) N+ (XBL Arcade) Castle Crashers (XBL Arcade) Penny Arcade (XBL Arcade) Lenke til kommentar
Splius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 SKATE Skate er det beste 360 spillet som noen gang har blitt lagd. Det er rett og slett det beste spillet jeg har spilt. Selv om jeg har runna det nå for sjette gang, spiller jeg det like mye bare i freeskate Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Halo 3, Mass Effect, Gears of War (2), BioShock og Fable 2. Birger Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dead space er veldig morsomt! Får deg i skikkelig gla'humør men på den seriøse siden, spillet er jævlig bra.. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Maerl1d: Blue Dragon er utviklet spesielt til Xbox360 av skaperne av Final Fantasy. 100+ timer hvis du skal få med det meste. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja, 100 timer synes jeg er litt for mye igjen... Jeg vil liksom runde spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå