spetwols Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Jeg kikket en tur paa qxl Akuratt naa. OG ble helt forskrekket. Jeg saa fleksnes boksen der. Aa den var lagt ca kansje 30 bud paa. Og Det hoyeste bude hitil naa er 380 KR ! Og pluss 50 kr i frakt. Og paa www.homeenter.com saa ligger denne boksen splitter ny til 229 kr og ingen frakt ! Blir helt guffen naar jeg tenker paa det xD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vurderer å bestille denne fra en filmklubb pappa er med i. 229kr koster den der også. Du må huske på at ikke alle som handler på nettauksjon gjør det for å kjøpe ting til gode priser. Jeg har f.eks. en kompis som ser på det som en hobby å sitte på nettauskjon og by ut andre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jævla kul hobby. Hva får han ut av å overby på en Fleksnes-boks når de han byr mot bare kan kjøpe den billigere i en annen butikk? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette er faktisk ikke et uvanlig fenomen. Var en danske (tror jeg) som skrev masteroppgaven sin i økonomi om akkurat dette fenomenet for ikke så alt for lenge siden. Husker ikke det spesifike, men i en ganske stor andel av auksjonene med høy aktivitet gikk varen for en pris som var høyere enn Kjøp nå-prisen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Snålt. Når det gjelder samleobjekter etc. kan jeg skjønne at en liten jævel kan få glede av å dra opp prisen på enkelte produkter, kanskje bare for at ingen andre skal få kjøpe det. Men jeg ser ikke helt gleden med å by f.eks The Dark Knight opp i 300 kr for et eksemplar, når den kan kjøpes for 99,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jævla kul hobby. Hva får han ut av å overby på en Fleksnes-boks når de han byr mot bare kan kjøpe den billigere i en annen butikk? LOLXD Naa fikk jeg lattis xD Det er mye poeng ? XD Skjonner vist det er samleobjekter osv men.....-_- Endret 8. desember 2008 av spetwols Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nordmenn handler ofte polvarer til høyere pris over grensen, bare for det er 'billig'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå