Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangs bil 20 - 40 tusen. trenger tips

loffen90

Anbefalte innlegg

Har leita i ett par uker nå men ikke funnet stort, fant 2 biler jeg var interessert i men de ble solgt før jeg fikk sett på de. (begge var nissan primera) har lest litt rundt her på forumet, og sett masse på finn.no

Ser ut som at jeg er litt kresen ja :S

Jeg vil ha en bil med en bra motor. helst rundt 130 hester, men kan gå lavere og selvfølgelig en som har lite feil.

Jeg er dårlig med bil sånn teknisk sett så mekking i garasjen er begrenset.

Vil aller helst ha sedan, men kan ha en stasjonsvogn vis noen har ett godt tips. Er åpen for de fleste merker, men kan si nå at jeg IKKE vil ha en volvo type 240 og lignende da jeg ikke kan fordra utsende på de. og heller ikke en golf de er heller ikke noe særlig.

bor foresten i kristiansand med tanke på annonse tips.

fyr løs?

Endret av loffen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har leita i ett par uker nå men ikke funnet stort, fant 2 biler jeg var interessert i men de ble solgt før jeg fikk sett på de. (begge var nissan primera) har lest litt rundt her på forumet, og sett masse på finn.no

Ser ut som at jeg er litt kresen ja :S

Jeg vil ha en bil med en bra motor. helst rundt 130 hester, men kan gå lavere og selvfølgelig en som har lite feil.

Jeg er dårlig med bil sånn teknisk sett så mekking i garasjen er begrenset.

Vil aller helst ha sedan, men kan ha en stasjonsvogn vis noen har ett godt tips. Er åpen for de fleste merker, men kan si nå at jeg IKKE vil ha en volvo type 240 og lignende da jeg ikke kan fordra utsende på de. og heller ikke en golf de er heller ikke noe særlig.

bor foresten i kristiansand med tanke på annonse tips.

fyr løs?

første gangs bil? golf eller civic.. om du leter etter en sedan accord eller carisma(tåler ganske mye)... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...