Gå til innhold

Bugtråden - Dine merkeligste bugs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg hadde nettopp kjøpt lich king og kommet meg til Northrend. Jeg gikk utenfor campen, jeg ble DC og da jeg logge inn stod det at jeg var død og at jeg var i orgrimmar. Da jeg gikk inn på characteren var jeg død i redrige og stod som et ghost i TB :p

Lenke til kommentar

Fikk en veldig irriterende bugi Old Kingdom for noen dager siden, vi hadde gått i gjennom hele instancen og skulle til å ta siste bossen. Etter en liten stund hadde bossen rundt 15 % hp igjen, men plutselig gikk det ikke an å targete bossen lenger, den stod helt stille og angrep ikke noen og vi kunne ikke angripe den, det endte opp med at vi måtte bare droppe han og det var mildt sagt irriterende :wallbash:

Lenke til kommentar

I dag på Ignis i ulduar ble det en rar bug som gjorde at alle i raidet bare kunne hoppe akkurat i det han var ferdig å caste Flame Jets (det som kaster deg opp i lufte og gir deg spell lock om du caster) som gjorde att du resista. Funka hver eneste gang.

Den malygos buggen har hendt meg også et par ganger.

Lenke til kommentar

En gang jeg tok heisen i undercity endte jeg plutselig opp i stonetaloon mountains, der alt var dekket i vann. Heisen og vaktene var det fortsatt, men ikke selve byen.

Under de første timene av 3.1 logget jeg en alt (level 48), han var plutselig i Hellfire Peninsula. Ikke på bakken, men utenfor land, så han bare ramla ned. Det merkeligste var at når jeg release, endte jeg bare opp på samme plassen, høyt oppe i lufta, og rett ned igjen. Det morsomste var at det var sykt mye folk der, jeg vil tippe rundt 50-60 stykke. Alle bare drev å ramla ned.

Lenke til kommentar

Bugg 1 : Jeg og min rogue venn tok noen arena matcher sammen .. 1 runde var han visst uten gear .. selv om han hadde geare på når jeg inspecta. Jeg ble forvirra i kampen og vi tapte:)

Bugg 2 : Jeg gikk strand of the ancients med min hunter. Plutselig death gripa en DK meg og jeg hang meg fast i bakken. Jeg prøvde å komme meg opp ved å hoppe, men da bare faldt jeg ned. Jeg kom meg ikke opp før kampen var over.

post-131075-1240301775_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tok båten fra ratchet til booty bay, når jeg kom fram til BB deathgrippa en DK meg mens jeg var mounta, plutselig begynner jeg å fly uttover havet, helt random i lufta og litt under havet, deretter flyr jeg nedover og utom world mappet, deretter fikk jeg DC og kunne ikke logge inn på characteren igjen, måtte vente 3 timer på at en GM skulle fikse problemet, annoying but fun.

Lenke til kommentar
Tok båten fra ratchet til booty bay, når jeg kom fram til BB deathgrippa en DK meg mens jeg var mounta, plutselig begynner jeg å fly uttover havet, helt random i lufta og litt under havet, deretter flyr jeg nedover og utom world mappet, deretter fikk jeg DC og kunne ikke logge inn på characteren igjen, måtte vente 3 timer på at en GM skulle fikse problemet, annoying but fun.

Du skulle gått mot GM øya :p husker ikke hvor den var plasert :p

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Både i WoW og AO har jeg opplevd å passere sonegrenser uten å porte, slik at man kommer inn i et område uten mobs eller spillere. Fint og rolig.

Har ellers opplevd både å falle gjennom verden, være for langt unna til å loote/angripe o.l. men har ikke opplevd noen virkelig bra bugs. Fikk litt den følelsen da jeg opplevde speed hackers for første gang. Lagget, så jeg kunne ikke se den som jukset, og dermed virket det hele enda mer mystisk.

Lenke til kommentar

=)
Lenke til kommentar

=)

En av de bedre :)

Lenke til kommentar
Når jeg skal loote så får jeg beskjed om at jeg er altfor langt i fra. Prøvde å ta screenshot med PrtScn knappen, men ingen bilder ble lagt inn.

Den pleide jeg å oppleve ofte før. Hjelper å relogge, selv om det er annoying å måtte relogge nå og da for å få loot.

Av og til får jeg en blå boks i stedet for hatt eller hjelm. Snurrige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...