John Keats Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fant ikke en slik tråd fra før av. I stad bugga Malygos, gikk hele fase2 og melee'a raidet mens vi hadde adds =/ Mista til sammen 3 stk på det men tok han alikevel. Hvordan bugs har dere hatt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Rar ting 1: Vandret rundt i Nagrad, fikk en liten disconnect og ventet litt til jeg fikk logget inn. Så når jeg kom inn sto jeg på toppen av en usynelig vannflate. Begynte å gå og gikk gjennom vannet. Ramlet en GOD stund før lyset ble blått og jeg seilet ned mot Zangarmarsh. Landet, døde, og ble resurrected like fort, på gravlunden i Strangelthorn vale. Rar ting 2: var i Utgard, gikk fint og bra uten problemer. Så begynte spillet å oppføre seg merksnodig så jeg sa jeg skulle forsøke å logge ut og inn igjen, så jeg gikk ut av instansen, forlot gruppen og logget meg ut. Startet spillet på nytt og fikk feilmelding "this character is already in use". Forsøkte igjen, fikk kommet meg inn hvor jeg da sto i Undercity. Gruppelederen, en fra guilden sa jeg sto utenfor Utgard hele tiden, de forsøkte å invitere meg men det funket ikke, og plutselig bare forsvant jeg. Endret 7. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fikk en dc i dragonblight, da jeg kom inn igjen regenerete jeg runic power som bare fy. Gikk rundt med 100 runic power i ca 10 min før det brått ble normalt igjen. Fin bug egentlig. Minnet meg om tbc buggen med mana Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Var på ett quest i arathi highlands, hvor jeg skulle finne hule med kobolts. Endte med att jeg drev med litt fjellklatring siden jeg ikke fant stien opp did Datt igjennom bakken og falt en stund før jeg fikk ressa, og når jeg gjorde det viste kartet at jeg var i barrens (var i highlands enda) Så merket jeg at alle NPC og mobs var borte, Så omtrent 20-30 meter over meg i løse lufta, gikk det giraffer og sebraer (de man finner i barrens ja) Fjerneste jeg har sett i wow hittil. løste det hele med HS Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 questa i borean tundra (eller hva den plassen heter) falt igjennom bakken døde og fløy hele veien til icecrown :o etter 5 min fikk jeg slik auto release spirit, gadd ikke resurecte og når jeg logga inn igjen var jeg utafor SW Lenke til kommentar
Insense Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Etter en arena match kunne jeg ikke leave arenaen. Så fikk jeg en liten smak av DC. Når jeg logget inn igjen, var jeg under Orgrimmar. Måtte tickete en GM for å komme opp igjen. Wieeerd... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg gjorde en av startquestene som DK, der man skal beskytte en kar i en magiboble. Når han siste kom ned sko han meg inn i et hjørne så jeg ble sittende fast, og døde av å sitte fast. Jeg løper tilbake, resser, og faller gjennom hele verdenen, jeg falt lenge før jeg jeg plutselig døde. Corpset hadde havnet på kirkegården, så jeg resset der. Prøvde på nytt, og passet på å ikke sette meg fast, og alt gikk bra. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har en snodig bug med en quest som gjør at hver gang jeg entrer Grizzly Hills vokser karakteren seg kjempestor, faktisk når størrelsen cap og kan ikke bli større. Er kjempemoro å løpe etter alliance-folk, de løper i ring rundt meg på god avstand for ikke å aggroe. Det virker også når man sitter på hest Men mammut-hesten beholder sin opprinnelige størrelse. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Trivelig bug min hc Oculus gruppe hadde i går. Vi hadde nettop downa mage bossen der inne, da hele gruppen blir disconnected. Hele gjengen logger på igjen på Crossroads graveyarden i Barrens, og vi måtte ta zepp fra OG til Borean Tundra -.- Endret 8. desember 2008 av flakken Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Poster noen gamle bugs siden jeg akkurat har startet å spille, så har ikke funnet noen nye ennå Men de gamle er like morsom Endret 9. desember 2008 av MaSo Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trinketen min bugga slik at jeg fikk 128000 shieldslam crits på Kel'thuzad. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Rar ting 1: Vandret rundt i Nagrad, fikk en liten disconnect og ventet litt til jeg fikk logget inn. Så når jeg kom inn sto jeg på toppen av en usynelig vannflate. Begynte å gå og gikk gjennom vannet. Ramlet en GOD stund før lyset ble blått og jeg seilet ned mot Zangarmarsh. Landet, døde, og ble resurrected like fort, på gravlunden i Strangelthorn vale. Hadde noe av det samme i Deadmines. charget en fiende flat nedover i ca 1 minutt alt var blått. døde og havna på graveyarde i westfall. det ahr skjedd 3 ganger med nyaktig samme fyr. I det siste har jeg fått "entering comat" når jeg snur kameraet eller stopper for og drepe. er det ingenring som følger etter meg. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fant noen bilder av Ubåten min også Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jeg hvet om en bug som warriors har STOR nytte av hvis du hopper ned en plass (pass på at det er noen som du kan angripe der) og spam charge til du charger og du har mista 0 HP Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hadde en irriterende i går i Dragonblight. Vandret blant noen klipper hvor jeg kom til et bitte lite stup, kanskje 2-3 meter høyt. Hoppet ned, fikk en 12004 hit på meg og døde. javel tenkte jeg, hva skjedde? Hentet liket, begynte igjen, fikk et nytt 2-3 meter dropp, slo 12004 når jeg landet og døde momentant. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) da hoppe du ned før du resse evt. har slowfall, blink eller nå sånt Endret 9. desember 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var slikt platå oppsett, 3 meter fall, lite platå, 3 meter fall. Skal godt gjøres å dø av et 3 meters fall, damage kan jeg akseptere, full død er og må være noe riv ruskende galt Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vel vist det var en plass som man ikke sku være så er det kansje ikke så rart, blizzard gjør jo alt for at folk ikke skal kunne explore... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, tviler de har noe slikt med intensjoner i Northrend, du kommer deg jo hvor som helst med flyingmount Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Falt gjennom bakken i Warsong Gulch 3-4 ganger samme plass rett til høgre for inngang til horde i den hula. Ved den svære grønne busken Og så falt eg gjennom bakken i NE Start sone og endte nede i Westfall i alliance graveyarden. Eg wallclimba i instancen Zul'Farrak og prøvde å gå til Gadgetzan mens eg var i Zul'Farrak. Gadgetzan var delt opp i to eine siden med bygninger andre med ingen ting, bare svart. Prøvde å hoppe inn i den delen som var borte og satt fast. Kunne ikkje Hearthstone eller noe, men sendte ticket og sa at eg sitter fast. Endret 9. desember 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå