gshock Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hoi, er en stund siden jeg har satt meg inn i dette med skjermkort osv, håper noen kan gi litt kjapp info. Men saken er sånn : har nå et hovedkort som støtter agp4x (asus P4T533, i850 chipset) http://www.hardwarezone.com/articles/view....;id=428&pg= og bruker et powercolor AIW radeon 9800 pro (trur det er 8x hvis jeg ikke husker feil) det funker i for seg greit, men lurte på å oppgradere litt. er det noe poeng i å kjøpe et sapphire radeon HD3850? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&a...mp;QSID=8551585 Kjenner ikke kvaliteten på sapphire korta- er de greie? Noe poeng i å bytte siden jeg bare har 4xagp ? takker for info Endret 7. desember 2008 av gshock Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 du vil nok få liten merkbar forsjell. mitt x850xt pe ytet nesten bedre på agp en 1950pro gjorde. legg heller noen flere kroner å bytt hovedkort ram, cpu og gpu i ett. eventuelt ny psu. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 jeg hadde et geforce 5200LE elns, hvor jeg kjøpte x1600 så jeg kunne spille bf2 på høyere grafikk, men det gikk ikke.. ingen vits.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå