smenes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei, HP-pc. Bærbar. Problemet: Trykker på "på-knappen". Det lyser der hvor det skal, men skjermen er svart med en hvit stripe som dekker skjermen 1/3 øverst. Prøvd med/uten batteri osv. Får den rett og slett ikke til å starte. Så kommer vi til det morsomte: Det er 1 års garanti på den. Den går ut om nøyaktig 2 timer og det er søndag! YES! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ta kontakt med HP i morgen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tror det beste er at du sender en e-post snarest mulig, og deretter kontakter HP per telefon i morgen om ikke tips gitt i tråden her hjelper, hvor du henviser til e-post om du ønsker raskest svar. Det kan muligens hjelpe andre som kan hjelpe deg, om du poster informasjon om hvilken HP-maskin det er, hvilket operativsystem maskinen kjører på og om den har hatt problemer tidligere/hvor lenge den har vært problemfri. Hva var det siste maskinen gjorde i "normal tilstand", ble den avsluttet normalt? etc. Gjorde forresten en ørliten endring i emnetittelen din, prøv å gjøre den så beskrivende som mulig. Reaksjoner på moderering taes på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 selv om garantien kanskje er på et år så har du minst 2 år reklamasjon så det skal gå bra. i alle fall om du har behandla maskina pent så kan jeg gå utifra at dette er en reklamasjonsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå